Facebook додав нові інструменти для творців сферичних відео
У їх числі – гід по ролику і теплові карти Heatmap
Соціальна мережа Facebook представив нові інструменти для творців відео у форматі 360 градусів, повідомляє adindex.ru
У їх числі – гід по ролику і теплові карти Heatmap. Так, під час завантаження сферичних відео творці контенту зможуть вибрати пункт "Enable Guide" і виділити ті місця на відео, на які вони хочуть звернути увагу Під час перегляду система автоматично буде повертати відео так, щоб глядачі побачили зазначені місця.
З допомогою теплової карти Heatmap можна побачити найпопулярніші кути відео і з'ясувати, які моменти глядачі вважають найбільш цікавими. Ця функція буде доступна для всіх відео з аудиторією понад 50 тис. унікальних глядачів, опублікованих починаючи з 1 травня 2016 року. Щоб її знайти, треба перейти в розділ Publishing Tools, відкрити вкладку Video Library і вибрати потрібний ролик.
Крім того, творцям контенту буде надана можливість бачити соціально-демографічний профіль глядацької аудиторії за своїм роликам.
Нагадаємо, аудиторія Facebook зросла до 1,7 млрд користувачів.