Близько 200 млн користувачів у світі використовують блокатори реклами на своїх настільних комп'ютерах
Соціальна мережа Facebook створила технологію по боротьбі з блокувальниками реклами на своєму сайті, повідомляє bostonglobe.com.
Так, на десктопної версії сайту реклама буде показуватися навіть тим, хто встановив у себе програми з її блокування.
Як відзначає видання, незважаючи на те, що реклама іноді може загальмувати швидкість завантаження веб-сторінок або відвернути від вмісту сайту, при цьому вона надає фінансову можливість багатьом видавцям донести контент до читача. Зокрема, з-за блокування реклами зіткнулися зі зниженням доходів від реклами такі найбільші ЗМІ як The New York Times і The Wall Street Journal.
За даними видання близько 200 млн користувачів у світі використовують блокатори реклами на своїх настільних комп'ютерах, ще 420 млн – на смартфонах.
Нагадаємо, Google і Facebook контролюють більше половини ринку мобільної реклами в США.