На даний момент Prodvigator надає дані для 8 регіонів Google
Інвестиційна компанія Digital Future вклала 250 тис. доларів в інтернет-сервіс Prodvigator, який надає дані для аналізу конкурентів у пошукових системах. Про це повідомили у прес-службі ІК.
Як наголошується, інвестор отримає 15% проекту.
Продукт Prodvigator з'явився в січні 2013 року в агентстві Netpeak як внутрішній сервіс. У лютому того ж року він був відкритий для зовнішніх користувачів. У квітні 2015 року сервіс став повністю незалежним бізнес-продуктом, що істотно прискорило його розвиток.
Інструменти для професійного аналізу конкурентів відіграють ключову роль у просуванні сайтів, налаштуванні рекламної кампанії та маркетингу у цілому. Зараз основні клієнти сервісу - це професійні SEO-фахівці, контекстникиі, маркетологи і копірайтери.
Команда сервісу зробила один із найбільш масштабованих і потужних SaaS-продуктів на ринку, накопичила досвіду і вирішила розширювати географію своєї присутності - зараз зусилля сфокусовано не тільки на розвитку продукту, але і на просуванні англомовної версії сервісу під брендом SerpStat.
На даний момент сервіс надає дані для 8 регіонів Google: Україна, Росія, Казахстан, Болгарія, Велика Британія, США, Канада та Південна Африка, а також аналітику з Яндекс для Москви і Санкт-Петербурга. Prodvigator дуже популярний серед гравців інтернет-маркетингу України і Росії, кожен місяць зростає число користувачів зі США і Південної Африки. Сьогодні сервіс використовують у своїй роботі вже понад 26 тис. фахівців. Тільки за жовтень у системі було зроблено 2 млн запитів, що в середньому становить 66 тис. запитів на добу.
"Продукт, який колись з'явився в стінах агентства інтернет-маркетингу Netpeak, зараз використовують тисячі фахівців по всьому світу. Ми пишаємося, що у нас вийшло створити сервіс, який кожен місяць зростає в кількості користувачів і, що більш важливо для бізнесу, - платних аккаунтів. По суті, ми підняли Seed-раунд для прискорення росту. І ми не тільки залучили кошти в наш бізнес, а й заручилися підтримкою одного з небагатьох інвесторів в СНД, який має розвинуті компетенції у сфері SEO і онлайн-маркетингу", - розповів кофаундер Prodvigator і CEO Netpeak Артем Бородатюк.
ІК Digital Future, заснована підприємцем Олексієм Вітченком, вже не вперше вкладає кошти у зрілі українські стартапи. У портфелі Вітченка цілий ряд проектів, реалізованих на західних ринках. У фокусі компанії - проекти у сфері e-commerce, мобільних технологій, digital-маркетингу та інших рішень для бізнесу. Під її увагою - технологічні стартапи, які не замикаються на одній країні, а прагнуть вийти на міжнародний ринок.
"Digital Future інвестує у проект 250 тис. доларів. Як зазвичай, ми інвестуємо smart-money. Перш за все, на те, щоб допомогти компанії освоїти західні ринки. На сьогодні Prodvigator вже займає хороші позиції на ринку СНД. А ми володіємо досить багатою експертизою по просуванню на висококонкурентних іноземних ринках, і готові ділитися нею із SerpStat", - зазначив Вітченко.
За його словами, інтернет-маркетологи з Digital Future і Digital Bee (входить в одну групу компаній) зможуть використовувати і тестувати нові просунуті ідеї SerpStat вже у якості клієнтів.
Інвестиції Digital Future підуть на розширення функціоналу Prodvigator, заняття позицій на західному ринку, а також на розширення і запуск нових регіонів.
"Prodvigator вже користується повагою багатьох фахівців, а завдяки інвестиціям DF ми розраховуємо якнайшвидше збільшити число користувачів і поліпшити показники сервісу. У нас великі плани і багато ідей, які хотілося б реалізувати. За допомогою наших нових партнерів, ми зможемо швидше вийти на закордонні ринки та впровадити новий функціонал", - наголосив CEO Prodvigator Олег Саламаха.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що Фонд Сороса придбає частку в українській IT-компанії Ciklum.