В даний момент додаток доступно для Android і IOS в восьми країнах
Датська компанія Lego, один з найбільших виробників іграшок, запустив соціальну мережу для дітей, сообщает видання The Next web.
Соціальна мережа, яка отримала назву Lego Life, розрахована на користувачів від 5 до 13 років. Користувачі можуть розміщувати фотографії з зібраними конструкторами Lego, а також коментувати публікації інших користувачів. При цьому чати в соціальній мережі не передбачені.
Додаток є безкоштовним, проте містить рекламу продуктів Lego.
Для забезпечення безпеки у соцмережі будуть присутні модератори.
На даний момент додаток доступно для Android і IOS в США, Великобританії, Канади, Франції, Німеччини, Данії, Австрії та Швейцарії.
Нагадаємо, світові витрати на рекламу в соцмережах зростуть до 50 млрд доларів.