"Датагруп" запустив власний контакт-центр
!["Датагруп" запустив власний контакт-центр](https://www.rbc.ua/static/img/k/a/kardakov_650x410_1_650x410.jpg)
Раніше для спілкування з абонентами оператор користувався послугами аутсорсингового контакт-центру
ПРАТ "Датагруп" запустило власний центр телефонного обслуговування клієнтів.
Про це повідомляється в прес-релізі компанії.
"Рішення створити власний центр обслуговування клієнтів принципово, так як аутсорсинг не може забезпечити достатньої якості обслуговування клієнтів", - цитується в повідомленні генеральний директор оператора Олександр Кардаков.
Центр розташований в Луцьку і в першу чергу буде обслуговувати представників малого і середнього бізнесу (SMB-сегмент), а також роздрібних абонентів компанії (В2С-сегмент).
Раніше для спілкування з абонентами оператор користувався послугами аутсорсингового контакт-центру.