У "Чернівцігазі" розповіли про нові послуги для споживачів
Компанія запустила послугу "Зателефонуйте мені"
Нова послуга "Зателефонуйте мені" дозволяє споживачу отримати консультацію від оператора контакт-центру, не витрачаючи кошти на дзвінок та час на очікування відповіді. Про це повідомляє прес-служба "Чернівцігазу".
Наразі послугою може скористатися кожен зареєстрований в "Особистому кабінеті", яких вже налічується в регіоні понад 40 тисяч.
"Протягом двох років ми здійснюємо постійні зміни в підході до роботи з нашими клієнтами. Це й створення Контакт-центру - єдиного телефонного номеру для зв’язку з фахівцями компанії та відкриття онлайн-сервісу "Особистий кабінет", що дає цілодобовий доступ абонентам до даних особових рахунків. Послуга "Callback" стала ще одним із кроків до покращення якості наших послуг. Важливо й те, що завдяки цьому, наші клієнти не сплачують за послуги зв'язку", - зазначає начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Чернівцігаз" Дмитро Мотовілін.