З 21 жовтня на всіх АЗК "БРСМ-Нафта" покупцям буде запропоновано новий, більш ефективний автомобільний скраплений газ марки PLUS. Про це йдеться в повідомленні прес-служби компанії.
За словами аналітика консалтингової компанії UPECO, головного редактора видання "Нафторинок" Олександра Сіренка, в Україні зростає попит на скраплений газ в якості моторного палива. "За півроку ринок скрапленого газу в якості моторного палива зріс на 41%. Це небувале зростання для будь-якого виду моторного палива, яке використовується в Україні", - підкреслив він.
Директор департаменту стратегічного маркетингу компанії "Стейт Оіл" Олександр Мельничук додав, що на сьогоднішній день аналогів виведеного на паливний ринок України продукту, не так багато. "Ми прагнемо бути лідерами в цьому сегменті. Для того, щоб відрізнятися від конкурентів, ми почали впроваджувати інноваційні технології. Це вилилося в те, що ми запускаємо наш брендовий газ", - підкреслив він.
Головний технолог компанії "НБК" Юрій Саблін підкреслив, що брендовий газ має оптимальне співвідношення пропан-бутану - це сприяє більш повному згорянню суміші, підвищує потужність двигуна і запобігає нагару. Також газ містить у своєму складі нову технологічну присадку Octimise V4050 Plus від всесвітньо відомої британської компанії Innospec.
"Це особливо важливо напередодні зимового сезону, так як ця присадка Octimise V4050 Plus сприяє кращій роботі двигуна при низьких температурах. Також випробування газу з даної присадкою показали, що при її використанні істотно знижуються показники шкідливих викидів в атмосферу і зменшується температура нагріву сідел клапанів", - зазначив він.
"Дуже важливо і те, що додавання присадки Octimise V4050 Plus підвищує потужність двигуна і його мастильні властивості, а входить до її складу інгібітор корозії істотно покращує антикорозійні властивості газу", - додав Юрій Саблін.
Олександр Мельничук також повідомив, що новий автомобільний газ марки PLUS з'явиться на всіх АЗК мережі вже 21 жовтня 2016 року, а ціна на брендовий газ залишиться незмінною, оскільки можливе подорожчання продукту компанія візьме на себе.