У Vodafone розповіли деталі експерименту Big Data Lab
Учасники експерименту Big Data Lab, започаткованого Vodafone, отримали можливість створити власний продукт або стартап, використовуючи великі дані великої корпорації. Про це йдеться у повідомленні прес-служби Vodafone.
Зазначається, що організатори отримали понад 1500 заявок на участь, близько тисячі осіб долучилися до одноденної конференції з інтенсивним навчанням, за результатами котрого було відібрано 205 учасників дводенного хакатону.
Найкращі рішення хакатону привели своїх розробників до акселераційної програми, у фіналі якої десять проектів-фіналістів постали перед інвесторами.
"Сервіси на основі великих даних у галузі безпеки, транспорту, геомаркетингові інструменти, "розумний" каршерінг – Big Data Lab показав, що в Україні є ресурси і умови для створення екосистеми підприємництва на основі Big Data", - йдеться у повідомленні.
У компанії також навели деякі приклади базованих на великих даних бізнесів "made in Ukraine".
1.Ride now
"Не більше одного долара може обійтися поїздка на авто з приміської зони до Києва кожному, хто скористається сервісом, запропонованим командою Ride now. Така бізнес-модель, розрахована на основі аналізу даних Vodafone, вирішує не лише задачу економії коштів, а й проблему довіри. Працює, як Tinder – тільки з перевозками, пропонуючи попутника водієві та навпаки. Ані Uber, ані BlaBlaCar такому сервісові не конкуренти, бо перевозками з приміської зони не цікавляться. А дарма! Здається, команда Ride now знайшла нову нішу життєвих потреб звичайної людини – тож попит на послугу гарантовано", - розповіли у компанії.
2.Walk me Home
"Проблема особистої безпеки у пізню пору – не проблема, якщо тебе супроводжує чат-бот Петро, створений командою у мобільному додатку. Не треба виймати з кишені телефона у темному завулку, аби повідомити близьким, що ти у безпеці – "Петро" зробить це за тебе. Сервіс буде супроводжувати ваші переміщення, аж поки ви не опинитесь "у безпеці". Попит на таку послугу надвисокий: понад 75% опитаних із задоволенням скористалися б сервісом. Досі у нашому регіоні подібної послуги не пропонував ніхто", - йдеться у повідомленні.
3. PoVizzz
"Краще везти, аніж просто їхати, – переконані автори проекту. Адресна доставка за принципом "по дорозі" вигідна всім: бізнес отримує доставку "день у день", а кур’єр – незайві 1700 грн на місяць без особливих зусиль. Тільки й клопотів, що дорогою на роботу чи додому завезти посилку адресатові. А всі маршрути і профіти команда вже вирахувала", - додали у прес-службі.
У компанії підкреслили, що деякі з фінальних рішень Big Data Lab одержать підтримку інвесторів і стануть початком перспективної справи, а весь проект переконливо довів, що дата-аналітика – досконалий інструмент, здатний принести великі гроші.
"Середовище big data привабливе і для бізнесу, і для молодих людей, які обирають між ІТ і прикладною математикою на користь останньої, бо тільки вона є надійним навігатором у світі великих даних", - йдеться у повідомленні.