Банери складають майже половину інтернет-реклами України, - дослідження
На другому місці за поширеністю - In-video stream
Частка банерної реклами в загальному обсязі української інтернет-реклами досягла 46,87%.
Про це свідчать результати дослідження Інтернет-асоціації України за підсумками першого півріччя.
На другому місці за поширеністю - In-video stream. До цього виду реклами відносять рекламу в відеоплеєрі pre-roll, mid-roll, post-roll, pause-roll, overlay-реклама, picture-in-pause. Частка цього сегменту склала 30,31%.
Далі, з великим відривом, слідує рекламний сегмент In-page video (4,53%). Крім того, 11,54% становить частка інших нестандартних рішень - (спливаючі вікна pop-up і pop-under,формати catfish і screenglide, синхронні банери, фронтлайны, повноекранна реклама, звукова реклама в цифровому аудиопотоке, інші подібні прояви).
Частка спонсорства в загальному обсязі ринку інтернет-реклами займає 6,54%.
У дослідженні Інау взяли участь 14 агентств інтернет-реклами.
Нагадаємо, ринок електронної комерції в Україні в 2015 році виріс на 32% у гривні.