Найчастіші виклики від населення відбуваються через запах газу у помешканнях
Від початку року аварійно-диспетчерська служба (АДС) ПАТ "Житомиргаз" виконала понад 9 тисяч заявок від споживачів природного газу Житомира та Житомирської області. У 2017 році служба "104" прийняла та відреагувала на 18 тисяч звернень. Про це повідомляє прес-служба компанії.
Найчастіші виклики від населення відбуваються через запах газу у помешканнях. Влітку – через самовільне втручання в роботу газових приладів, їх "некоректний" ремонт, що може спричинити аварійну ситуацію. З початком опалювального періоду, коли вмикаються газові побутові опалювальні прилади, заявки про запах газу у приміщенні на телефонний номер "104" збільшуються через схожі причини.
Найбільше викликів на номер "104" надходить від жителів обласного центру та Житомирського району. В середньому, бригада аварійно-диспетчерської служби ПАТ "Житомиргаз" опрацьовує 17 викликів за добу, незважаючи на нестачу кадрів у службі. На даний момент штат аварійно-диспетчерської служби потребує ще 20% кваліфікованих працівників.
"За півроку фактичні операційні витрати на підприємстві склали 310 млн, а надходженя від тарифу тільки 213,6 млн грн. Через це коштів, закладених на забезпечення усіх бригад необхідними матеріалами, виплатою заробітної плати, в діючому тарифі, критично не вистачає", - розповідає технічний директор ПАТ "Житомиргаз" Сергій Колесник.
Лише витрати на паливо-мастильні матеріали для потреб аварійно-диспетчерської служби на рік складають близько 1,2 млн грн. Це 14 від загальної річної суми витрат на ПММ по підприємству. Аварійно-диспетчерську службу необхідно також вчасно забезпечувати спеціальним обладнанням, усіма необхідними матеріалами та спецодягом.