За прослуховування аудіоконтенту на шведському онлайн-сервісі платить тільки кожен третій меломан
База користувачів популярного музичного онлайн-сервісу Spotify виросла до 100 мільйонів людей на поточний момент. Про це з посиланням на інформацію шведської компанії повідомляє агентство Reuters.
Як зазначалося раніше, аудиторія "Спотіфай" становила 75 млн інтернет-користувачів по всьому світу.
Із цього числа за прослуховування музики платять 30 мільйонів користувачів, тоді як решта слухає її безкоштовно з обов'язковою прив'язкою до реклами.
Незважаючи на посилення конкуренції на цьому нішевомому ринку, зростання бази користувачів Spotify триває. Зокрема, запущена в минулому році Apple Music вже заявляє про 13 мільйонів платних користувачів. Крім того, широкою популярністю користуються як Google Music, так і новий музичний сервіс від відеохостингу YouTube.
Нагадаємо, що соцмережа Facebook також запустила власну музичну функцію - Music Stories.
За інформацією джерел "Рейтерс", власний окремий подібний сервіс збирається запустити й інша американська IT-компанія - Amazon.com.
Spotify - це шведський музичний потоковий сервіс, що пропонує легальний стрімінг музики багатьох лейблів, включаючи Sony, EMI, Warner та Universal.
Заснований у 2006 сервіс Spotify більше 80% своєї виручки платить рекординговим компаніям (студіям звукозапису, - ред.) і музикантам, внаслідок чого музичний сервіс залишається збитковим, хоч і продовжує розширення на міжнародних ринках. Операційний збиток Spotify збільшився майже на 20 мільйонів євро - до 184,5 млн євро за підсумками минулого року.
Як повідомлялося, Spotify визначив найпопулярніший музичний жанр у світі.