У ньому представлено присвячені футболу фотографії, що були зроблені вболівальниками за допомогою "айфона"
Американська технологічна корпорація Apple Inc. (AAPL.O) напередодні старту Євро-2016 запустила новий етап кампанії "Знято на iPhone". Про це повідомляє офіційний сайт "яблучної" компанії.
Як зазначається, в ролику представлено присвячені футболу фотографії, які було зроблено вболівальниками за допомогою "айфона".
На світлинах і в коротких відеороликах відображено маленьких дітей, які грають із м'ячем, історичні моменти футбольних матчів і, природно, фани в усій красі.
Раніше Apple випустила відеоролик під назвою "Знято на iPhone - День матері". Реклама складалася із фотографій і коротких відеороликів під девізом "Святкуємо материнство".
Нагадаємо, Microsoft спрогнозував перемогу збірної Німеччини на Євро-2016.
Також повідомлялося, що напередодні старту континентальної футбольної першості фани отримали попередження про атаки з боку мережевих шахраїв.