Amazon презентував конкурента для YouTube
Доступ до нового відеохостингу буде відкрито через мобільний додаток Amazon, телеприставки і веб-плоскопанельний екран
Один із провідних світових онлайн-рітейлерів Amazon запустив власний відеохостинг Video Direct, який має скласти конкуренцію YouTube (Google Inc). Про це повідомили у прес-службі американської компанії.
Доступ до нового відеохостингу користувачі можуть отримати через мобільний додаток Amazon, телеприставки, а також веб-інтерфейс.
Відеоролики в сервіс також можуть завантажувати самі користувачі. Автори роликів зможуть вибирати, чи будуть їх відео знаходиться у вільному доступі або доступні тільки абонентам платного сервісу Amazon Prime.
Крім того, у них також є можливість заробляти на показах реклами та ліцензійних відрахуваннях. Так, у безкоштовних роликах буде розміщуватися реклама, 55% виручки від якої отримають автори, а 45%, як YouTube, Amazon залишатиме собі.
За платні відео Video Direct збирається виплачувати творцям відео за 0,15 долара за кожну годину показу в США і 0,06 дол. за показ в інших країнах.
Крім того, у Video Direct немає жодних обмежень, що стосуються тематики відео — головне, щоб контент був оригінальним або користувач володів на нього правами.
Водночас Amazon залишає за собою право видалити будь-ролик, який вона вважає неприйнятним, в тому числі відео, що містить нецензурну лексику або порнографію.
Як зазначається, перші ролики на новий відеохостинг вже завантажили виробник іграшок Mattel, медіаконгломерат Condé Nast Entertainment і сайт Mashable.
Нагадаємо, на початку року Amazon отримав ліцензію на здійснення морських вантажоперевезень у Китаї.