15 жовтня 2015 р. в рамках щорічного галузевого багатофункціонального форуму AGROPORT-2015 відбудеться експертна дискусія AGROMARKET, тема якої позначена як: "Вихід на нові ринки збуту: огляд сучасних технологій та інструментів".
Нагадаємо, AGROPORT - єдина українська агроподія, включена в календар ООН і проводиться в рамках оголошеного Організацією Об'єднаних Націй Міжнародного року ґрунтів при підтримці групи DCH Олександра Ярославського, Харківської обласної державної адміністрації та Харківського тракторного заводу (ХТЗ). Майданчиками для заходу стануть перший в Харкові готель класу luxury Premier Palace Hotel Kharkiv 5*, побудований за ініціативою та за рахунок інвестицій Олександра Ярославського в ході підготовки "першої столиці" до УЄФА, а також Міжнародний аеропорт "Харків" та демонстраційні поля ХТЗ.
Програмою експертного обговорення передбачений широкий спектр питань, що стосуються розвитку експортного потенціалу українського АПК і формування сприятливого іміджу його галузей і підприємств за кордоном. У дискусії візьмуть участь, зокрема, представники мережі Global Ukraine - незалежної міжнародної громадської організації, яка має на меті розвиток стратегії народної української дипломатії. А також експерти найпотужнішої української піар-агенції PR-Service, "Укрексімбанку", комунікаційного хаба "Економіка", web-студія Brander, Всеукраїнський торговельний центр в інтернеті Prom.ua.
Завдяки вітчизняним координаторам Global Ukraine та Оргкомітету AGROPORT на AGROMARKET забезпечено потужне міжнародне представництво.
"Співпраця з Global Ukraine серйозно посилює іміджоформуючий потенціал AGROPORT, який працює стосовно держави Україна, її економіки та, зокрема, АПК. Наша філософія і візія повністю збігаються з аналогічними параметрами Global Ukraine, діяльність якої спрямована на просування інтересів України у світі та консолідацію усіх здорових сил бізнесу і суспільства для цієї роботи. Ми виключно вдячні координаторам та експертам цієї мережі за спільну роботу і впевнені, що початок, покладений в цьому році, буде мати яскраве продовження у майбутньому", - заявила керівник Оргкомітету Ірина Дядченко.
Перша частина панельної дискусії буде складатися з прямих відеовключень з інших країн і очної участі експертів з просування продукції українського АПК на міжнародний ринок.
Друга частина дискусії буде стосуватися обговорення маркетингових інструментів, які сприяють ефективному управлінню репутацією українського АПК і його суб'єктів на світовому ринку, брендінгу товарів і послуг, застосування digital-інструментарію.