Спільно компанії розроблять стандартизовані інформаційні моделі своїх маркетингових і бізнес-додатків з використанням штучного інтелекту, машинного навчання та розширених аналітичних функцій
Adobe і Microsoft оголосили про стратегічне співробітництво у сфері хмарних технологій, повідомляє "Компьютерное обозрение".
За умовами партнерства Adobe робить Microsoft Azure пріоритетною хмарної платформою для Adobe Marketing Cloud, Adobe Creative Cloud і Adobe Document Cloud. У свою чергу Microsoft робить Adobe Marketing Cloud пріоритетним маркетинговим сервісом у Dynamics 365 версії Enterprise.
"Спільно розроблять стандартизовані інформаційні моделі своїх маркетингових і бізнес-додатків з використанням штучного інтелекту, машинного навчання та розширених аналітичних функцій. Користувачі зможуть застосовувати ці моделі для створення нових цифрових рішень у сфері маркетингу і продажів", - підкреслює видання.
Нагадаємо, глобальний дохід від розвитку публічних хмарних сервісів перевищить 40 млрд доларів у 2020 році.