Споживачі газу Сумської області можуть керувати своїм особовим рахунком у дистанційному режимі
Онлайн-сервіс "Особистий кабінет" на сайті ПАТ "Сумигаз" дає можливість споживачам природного газу Сумської області керувати своїм особовим рахунком у дистанційному режимі. Сьогодні його послугами користуються понад 57 тисяч клієнтів компанії та загалом понад 1,46 млн споживачів з 16 областей України, повідомляє прес-служба "Сумигазу".
Також до пакету дистанційних сервісів компанії входять короткий номер 7104 для смс-повідомлень, телефонна лінія контакт-центру з голосовим меню IVR і зворотний зв'язок Callback.
За даними прес-служби, "Особистий кабінет" став одним із найпопулярніших каналів комунікації споживачів із ПАТ "Сумигаз". Так, за 8 місяців 2017 року через сервіс на сайті 104.ua прийнято 263 тисячі показань лічильників та надано 4 тисячі консультацій.
"Дистанційні послуги дозволяють споживачам не витрачати час на відвідування газової компанії і самостійно контролювати, перевіряти всю інформацію по особовому рахунку, а також звертатися в компанію онлайн. Функціональність і різноманітність каналів комунікації постійно покращуються і розширюється спектр додаткових сервісів для споживачів газу. Віднедавна для клієнтів доступна нова послуга Контакт-центру - сервіс "Callback" - зворотній виклик оператора", - зазначає начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Сумигаз" Едуард Онищенко.