Особливо зручною ця послуга є для клієнтів компанії, які проживають у віддалених та гірських районах області
Інтерактивний сервіс "Особистий кабінет" на сайті 104.ua стає усе більш популярним. Сьогодні майже 50 тисяч споживачів природного газу Закарпатської області уже користуються веб-сервісом та мають можливість самостійно керувати особовим рахунком у дистанційному режимі. Про це повідомляє прес-служба компанії.
"Особистий кабінет" - сервіс для споживачів природного газу, запроваджений у листопаді 2015 року. Сьогодні його послугами користуються вже 49,8 тисяч споживачів природного газу - закарпатців.
Особливо зручною ця послуга є для клієнтів компанії, які проживають у віддалених та гірських районах області. За допомогою "Особистого кабінету" вони можуть дистанційно, не виходячи з дому, виконувати усі основні операції: від оплати за послуги до отримання консультації чи запису на прийом до керівництва компанії.
"Відрадно, що наші клієнти реєструються в онлайн-сервісі та активно користуються його послугами. Ми вдячні їм за довіру та постійно працюємо над вдосконаленням послуг. Усі нові сервіси компанії запроваджуються для зручності споживачів та для підтримки якісного зворотнього зв’язку", - розповідає начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Закарпатгаз" Тетяна Королович. – До того ж наші фахівці завжди враховують побажання та пропозиції клієнтів щодо вдосконалення онлайн-послуг та підвищення їх функціональних можливостей".
Так, з моменту заснування сервісу, фахівцями компанії опрацьовано майже 400 тис. показань лічильників газу, переданих споживачами за допомогою "Особистого кабінету" та надано понад 12,5 тис. онлайн-консультацій.
Найбільш активно в "Особистому кабінеті" реєструються споживачі блакитного палива міст Ужгород, Мукачево, а також мешканці Хустського, Свалявського та Виноградівського районів.