На сьогоднішній день цим сервісом користуються 115 тис. клієнтів
За допомогою "Особистого кабінету" споживачі можуть дізнатися свій баланс, роздрукувати рахунок за газ, внести оплату, задати фахівцям компанії питання в режимі онлайн. Про це повідомляє прес-служба компанії.
Нещодавно стала доступна функція зворотного дзвінку від оператора контакт-центру. Його можна замовити, натиснувши кнопку "Зателефонуйте мені" у нижній частині інтерфейсу "Особистого кабінету". В цьому році дзвінок замовили 1126 чоловік.
"Ми робимо все можливе для того, аби спростити комунікацію між компанією та клієнтами. Зараз можна цілодобово не виходячи з дому чи офісу вирішити більшість питань споживачів природного газу. З початку року в Запорізькому регіоні "Особистий кабінет" зареєстрували більше 15 тис. чоловік.", - говорить начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Запоріжгаз" Олег Данилов.
Найбільш активними користувачами онлайн-сервісу є мешканці міста Запоріжжя. Ним користуються 70 тис. клієнтів. Друге місце за кількістю користувачів посідають мешканці Бердянська – понад 20 тисяч. На третьому місці – Токмак, тут в "Особистому кабінеті" зареєстровані майже 10 тис. клієнтів.
Нагадаємо, щоб створити "Особистий кабінет", потрібно пройти просту процедуру реєстрації. Для цього необхідно знати: номер особового рахунку, суму останньої оплати, контактний телефон та е-mail.