30% клієнтів "Запоріжгазу" є користувачами "Особистого кабінету"
На сьогоднішній день цим сервісом користуються 115 тис. клієнтів
За допомогою "Особистого кабінету" споживачі можуть дізнатися свій баланс, роздрукувати рахунок за газ, внести оплату, задати фахівцям компанії питання в режимі онлайн. Про це повідомляє прес-служба компанії.
Нещодавно стала доступна функція зворотного дзвінку від оператора контакт-центру. Його можна замовити, натиснувши кнопку "Зателефонуйте мені" у нижній частині інтерфейсу "Особистого кабінету". В цьому році дзвінок замовили 1126 чоловік.
"Ми робимо все можливе для того, аби спростити комунікацію між компанією та клієнтами. Зараз можна цілодобово не виходячи з дому чи офісу вирішити більшість питань споживачів природного газу. З початку року в Запорізькому регіоні "Особистий кабінет" зареєстрували більше 15 тис. чоловік.", - говорить начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Запоріжгаз" Олег Данилов.
Найбільш активними користувачами онлайн-сервісу є мешканці міста Запоріжжя. Ним користуються 70 тис. клієнтів. Друге місце за кількістю користувачів посідають мешканці Бердянська – понад 20 тисяч. На третьому місці – Токмак, тут в "Особистому кабінеті" зареєстровані майже 10 тис. клієнтів.
Нагадаємо, щоб створити "Особистий кабінет", потрібно пройти просту процедуру реєстрації. Для цього необхідно знати: номер особового рахунку, суму останньої оплати, контактний телефон та е-mail.