ua en ru

20% клієнтів ПАТ "Чернівцігаз" користуються онлайн-сервісами компанії

20% клієнтів ПАТ "Чернівцігаз" користуються онлайн-сервісами компанії Фото: газовий вентиль (УНІАН)

Разом з кількістю користувачів онлайн-сервісів "Чернівцігазу" зростає і активність їх використання

Кожен п’ятий клієнт "Чернівцігазу" користуються сервісом "Особистий кабінет". В березні 2018 року кількість користувачів перевищила 45 тис. домогосподарств. А Контакт-центр ПАТ "Чернівцігаз" в середньому обробляє від 35 до 50 тисяч звернень за місяць. Про це повідомляє прес-служба компанії.

Разом з кількістю користувачів онлайн-сервісів "Чернівцігазу" зростає і активність їх використання. За три місяці 2018 року за їх допомогою показання газового лічильника передали 38 тис споживачів в Чернівецькій області, що на 35% більше ніж за аналогічний період минулого року.

"Все більше буковинців обирають для себе дистанційний способи комунікації з газорозподільною компанією. Це зручно, швидко та без черг. А таке збільшення кількості осіб, що скористалися нашими сервісами для вирішення свої питань - пряме тому підтвердження", - розповідає начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Чернівцігаз" Дмитро Мотовілін.

Також клієнти газорозподільної компанії активно взаємодіють і через інші канали зв’язку. Найчастіше споживачі звертаються за консультаціями телефоном. З початку 2018 року Контакт-центр "Чернівцігазу" отримав 138 тис дзвінків, близько 20 тис. разів клієнти компанії скористалися цілодобовим голосовим меню (IVR).

Все активніше споживачі блакитного палива використовують і інші можливості взаємодії. Так, клієнти "Чернівцігазу" також отримують консультації через власні "Особисті кабінети", адже фахівці компанії постійно знаходяться на зв’язку. За допомогою такого каналу, з початку року було надано 3 тисячі консультацій.

В "Особистому кабінеті" на сайті 104.ua також доступна опція зворотнього дзвінка – Callback, якою в цьому році вже встигли скористатися біля 1077 абонентів, а ще 2540 разів клієнти звертались по інформацію через електронну пошту.