Кияни зможуть боротися з нелегальною зовнішньою рекламою онлайн
Сервіс управління рекламними конструкціями працює на базі нового сайту КМДА
Київська міська державна адміністрація спільно з Інкубатором відкритих даних 1991, який працює з ініціативою Kyiv Smart City, запустила сервіс управління зовнішньою рекламою OpenADV в Kyiv Smart HUB City. Про це йдеться в повідомленні 1991.
Сервіс працює на базі нового сайту КМДА. Там з'явилася кнопка "Рекламні засоби", а по посиланню відкривається база рекламних конструкцій, у власників яких є всі дозволи від міста.
Будь-який житель міста може по одному тільки адресою знайти власника рекламної конструкції, якщо вона легальна, або ж виявити нелегальну зовнішню рекламу. Потім можна сформувати електронне звернення до КМДА з метою усунення порушень.
За оцінками засновників OpenADV, за рахунок взаємодії з активними громадянами і виявлення нелегальної зовнішньої реклами міський бюджет може додатково поповнитися на 80 млн гривень.
Як розповів співзасновник стартапу OpenADV Володимир Покрасенко, в 2015 році власники рекламних конструкцій перерахували місту в середньому по 550 тис гривень в день. У перерахунку на місяць ця сума еквівалентна вартості трьох нових тролейбусів.
Нагадаємо, гроші на відкриття Kyiv Smart HUB City зібрали самі кияни через інтернет. Хаб працює на території Національного Експоцентру України (ВДНГ).