Вартість одягу стане вище, але і якість зросте
Великий шведський рітейл H&M (Hennes & Mauritz) почав тестувати новий формат роботи своїх магазинів. Про це повідомляє видання Reuters.
Шведська компанія H&M вирішила змінити формат роботи і концепцію. Зокрема, компанія перестане орієнтуватися на масовість продажів і зробить наголос на лінійки Trend і Premium Quality.
Тобто, з асортименту поступово зникнуть дешеві товари, і загальна кількість найменувань стане менше, але при цьому зросте якість представленого одягу.
За словами головного виконавчого директора мережі H&M Карла-Йохана Перссона, перед компанією стоїть завдання продавати більше товарів з меншими витратами і при цьому використовувати ефективні економічні способи.
"Ми повинні підняти рівень якості в цілому - товарів буде менше, але представляти потрібно краще", - пояснив Карл-Йохан Перссон.
Фото: GettyImages
Керівники H&M кажуть, що продажі в останні кілька років застигли на одній позначці, а акції компанії втратили дві третини своєї вартості з 2015 року.
Крім того, конкуренти адаптуються під мінливі смаки споживачів набагато швидше.
Нову модель планується впровадити спочатку в шведські магазини, а потім і в інших країнах.
До речі, в серпні у Києві відкрився перший магазин H&M, другий планують відкрити вже 18 жовтня в ТРЦ SkyMall.
Нагадаємо, раніше ми повідомляли про те, що найбільший інтернет-магазин одягу і взуття оголосив глобальну сезонний розпродаж.
А також ми писали про те, що у Києві покажуть тисячу унікальних авто.
Відео: РБК-Україна