У «Веб-студії Дмитра Бржезицького» освоїли унікальну технологію: розробка сайтів тепер ведеться з опорою на перевірені наукою принципи роботи мозку користувача.
Завдяки залученню єдиною в Україні лабораторії, що займається подібними дослідження, фахівці точно знають, що відбувається в голові у людини при перегляді створених ними веб-сторінок.
Майбутнє онлайн-маркетингу
До сих пір так званий нейромаркетінг ніким в нашій країні не впроваджувався в розробку сайтів. Більш того: ніхто не перевіряв науковими методами, чи дійсно загальноприйняті принципи маркетингу працюють. Що подобається людям на веб-сайтах, що їх відштовхує, які елементи і прийоми сприяють продажам - про все це, по суті, побутували тільки здогадки. У кращому випадку, засновані на аналізі попереднього досвіду маркетологів.
«Веб-студія Дмитра Бржезицького» змінює цю тенденцію, залучаючи до розробки сайтів фізіологів: вчених, які вивчають роботу людського мозку. Замість результатів опитування фокус-груп, застосовуються результати дослідження реакцій їх нервової системи.
Фізіологи, в лабораторії знімаючи показання активності різних областей мозку, руху очей, і тому подібного, можуть точно сказати: чи працює той чи інший елемент сайту. Можливо, в майбутньому такий підхід стане загальноприйнятим - але поки тільки в одній українській веб-студії він впроваджений в робочий процес.
Дослідження неусвідомлених рішень
Як пояснюють фахівці унікальної наукової лабораторії, тільки близько 5% рішень людина приймає свідомо. Абсолютна ж більшість реакцій і рішень свідомість минуть, і ми навіть не можемо точно пояснити: чому, наприклад, веб-сторінка нам сподобалася? Або, навпаки, не сподобалася?
В цьому дійсно неважко переконатися, спробувавши пояснити комусь, чому одну пісню ви слухаєте раз по раз, а іншу терпіти не можете. Фізіологи якраз і займаються вивченням подібних реакцій - і, зрозуміло, можуть заздалегідь їх передбачити. Визначивши якісь закономірності і стійкі залежності, вчені з раніше недосяжною точністю можуть оцінити ефект, який чинить веб-сторінкою на потенційного клієнта.
Саме тому в студії Бржезицького прийшли до висновку, що суб'єктивні погляди маркетологів і результати опитувань фокус-груп - вже, в якійсь мірі, минуле століття. Розробка сайтів тепер повинна вестися на основі строгих наукових даних, отриманих в лабораторії: саме так можна переконатися, що "воронка продажів» дійсно продає, а дизайн сайту дійсно привертає увагу до найбільш важливої інформації.
Великого обсягу подробиць про те, як відбуваються подібні дослідження, і як саме їх результати застосовуються потім в самій веб-студії нам, зрозуміло, докладно ніхто не розповідає. Залишається тільки оцінювати результати роботи студії по її портфоліо.
Традиційні та інноваційні методи
У студії підкреслюють, що мова не йде про повну відмову від всіх звичних принципів розробки ефективного сайту. Маркетологи в компанії Бржезицького як і раніше займаються аналізом бізнесу клієнта, вивчають його цільову аудиторію і клієнтів, покладаються на перевірені продають прийоми в текстах і візуальному дизайні.
Унікальність їх підходу саме в тому, що тепер до всього цього додався і нейромаркетінг, що дозволяє будувати роботу на основі останніх досягнень науки. Яке саме місце він займе в даному сегменті, ще покаже час. Поки тільки одна українська студія застосовує дану маркетингову інновацію.