Для успішного розвитку бізнесу в Інтернеті мало створити сайт і очікувати покупців. Їх слід шукати. Щоб залучити клієнтів треба докласти масу зусиль. На початковому етапі досить оптимізувати ресурс згідно з вимогами пошукових систем, запустити рекламу і розмістити свої товари на спеціальних сервісах - цінових агрегаторах. Що це за сервіси і яку користь вони можуть принести вашому бізнесу, читайте нижче.
Що таке агрегатор цін?
Ціновим або прайс агрегатором називають особливу рекламний майданчик, що виконує наступні функції:
Збір в певному місці прайс-листів більшості онлайн-магазинів;
Обробка зібраних прайс-листів та їх пропозиція покупцям в комфортному для порівняння і вибору вигляді.
Цінові агрегатори використовуються в основному аудиторією, яка перебуває на фінальній стадії придбання, які вже визначилися з характеристиками потрібного їм товару і мають намір придбати його, але хочуть знайти найбільш вигідне за вартістю пропозицію. Знайшовши на даному зібранні відповідний за вартістю товар, покупець переходить на ресурс продавця і робить покупку.
переваги
Перевагами прайс-агрегаторів для інтернет-магазинів є:
Розміщувати свої товари на даних інтернет-майданчиках можуть не тільки великі компанії, а й маленькі проекти з незначними бюджетами;
Високий рівень рентабельності вкладень, низька конверсія, будь-який зручний варіант оплати;
Моніторинг конкурентів.
Популярні агрегатори і їх можливості
Агрегаторів цін в інтернеті існує дуже багато, але найбільш популярним є аггрегатор цін Nadavi. Це зручний сервіс, що дозволяє без зусиль знаходити продукцію будь-якої категорії. Він надає докладні описи, огляди і обговорення товарів, зручна система оплати і безліч інших достоїнств.
Прайс-агрегатори - це високоефективний канал продажів. Їх можуть вигідно використовувати як великі, так і дрібні торгові інтернет-майданчики. Висока конверсія, зацікавлена аудиторія, прозорість операцій, незначні бюджет - ось головні переваги прайс-агрегаторів, що здатні працювати на благо бізнесу з перших днів існування фірми.