ua en ru

Управління трафіком в єдиному інтерфейсі - це корисно?

Об'єднання постачальників трафіку в один контрольований потік - це тільки частина можливостей сучасних рекламних систем. Можна забути про ручний пошук підходящих джерел лидов, скрупульозне підрахунок ціни, тривалий запуск рекламних кампаній. Сьогодні це робиться автоматично. Приклад такого сервісу - ProfitRaise.

Що вміє ProfitRaise

1. Генерувати ефективні для продажів сайти і посадочні сторінки. Конструктор сайтів працює дуже просто, розбереться кожен.

2. Запускати банерну таргетовану рекламу. Ваші покупці вицелівать з величезної кількості людей в інтернеті. Їм показується реклама, згенерувала самою системою.

3. Запускати контекстну рекламу. Ефективність реклами підвищується за рахунок додаткового відсіювання користувачів по пошуковому поведінці.

4. Запускати мобільну рекламу. Всі процеси взаємодії з великими мережами починаються і контролюються автоматично. Ви можете вивчати докладну статистику показів і відключати неефективні банери.

5. Блокувати фрод та інші види шахрайства. Фільтри відсівають постачальників трафіку при найменшій підозрі на нечесність, а система замінює їх на нові.

Чому автоматизація - це економно?

Той же ProfitRaise повністю заміщає ручна праця 40-100 чоловік залежно від продукту, що просувається. Комісія системи - це незначний відсоток від рекламного бюджету, тому економія на кадрах виходить істотною.

Не менш важлива швидкість автоматичної рекламної кампанії, яка запускається практично моментально, поки конкуренти ще тільки складають список відповідних джерел трафіку.

А найголовніша складова економії, недосяжна при ручному просуванні - пошук джерел трафіку, точно підходять за ціною і якістю, без помилок. Машина автоматично підбирає найвигідніші методи просування і рекомендує їх в особистому кабінеті. В результаті на ту ж рекламу витрачається на 65% менше грошей.

У планах ProfitRaise оборот до $ 4 млн на день. Мінімальний стартовий бюджет системи - від 100 000 доларів на місяць. ProfitRaise орієнтований тільки на великих рекламодавців і працює адресно. На жаль, для більш дрібних кампаній ця система не підходить.

Єдиний інтерфейс залучення величезних потоків трафіку співпрацює з усіма великими мережами, що надають чесну статистику:

Google, Facebook, Twitter, Яндекс, Mail.ru, Вконтакте, середніми мережами з ексклюзивним трафіком і приватними постачальниками.

Нові джерела лидов охочіше залучаються до співпраці з гігантським посередником. Приблизно 40% джерел http://profitraise.ru принципово не укладають договорів з приватними рекламодавцями.

Чи є автоматизація залучення трафіку необхідністю? З точки зору загальних людських потреб - ні, можна продовжувати повільне ручне просування і потихеньку нарощувати базу клієнтів. З точки зору ринку - це навіть не необхідність, а стандарт взаємодії з потенційною аудиторією. Інше питання, чи будете ви грати за правилами ринку або винайдете власну модель виживання в бізнесі?