У січні ринок нових легкових автомобілів скоротився на 17,5%. Утримати продажі на рівні минулого року вдалося лише ліченим одиницям трейдерів.
Як повідомляє «AUTO-Consulting», якщо в попередні місяці острівцем стабільності залишалися преміальні бренди, то перший місяць нового року не залишив жодних ілюзій.
Лідерство на ринку, як і рік тому, зберігає Hyundai, але буквально за крок від нього китайська Geely, яка минулого місяця вже очолювала український авторинок.
Китайські автомобілі набирають популярність, притому в першу чергу, за рахунок російської Lada.
У січні збільшилися продажі Nissan. У підсумку цей японський бренд виявився на 4-ої позиції на ринку. Так високо Nissan ще не забирався.
У свою чергу, дилери ЗАЗу не можуть похвастати продажами - вони знизилися на 30%. Зі спадом фінішували і Volkswagen, Kia, Toyota. І тільки у Skoda невелика плюсова динаміка. Замикає топ-10 брендів на ринку Ford.
У сегменті преміум лідерство утримує Mercedes-Benz, але і йому вдалося закінчити січень з пзитивним результатів. Головні конкуренти - Audi та BMW фінішували зі спадом продажів. Показав негативний результат і Lexus. І тільки Land Rover і Volvo змогли в скрутному січні приростити показники.
Непрімерімая боротьба продовжується і в стані китайських виробників. Якщо Geely вже щосили претендує на лідерство на всьому ринку, то Chery втрачати позиції. У січні цей бренд скоротив свої продажі майже в 2 рази, проти результату рік тому. Але навіть з таким спадом, найближчі конкуренти ще не загрожують. Немає остаточної ясності з тим, хто ж буде № 3 серед китайських виробників. Great Wall нарощує збут, але лише на лічені одиниці випереджає BYD.
Як повідомляли «Коментарі», за підсумками 2012 року на ринку автомобілів найбільше зростання продажів спостерігалося в ціновому сегменті дорожче 35 тисяч євро.
А продажі в ціновій категорії 15-22 тис. євро зросли найменше.