ua en ru

Колірна гамма в дизайні інтернет-магазину як фактор впливу на здійснення діяльності

Колірна гамма в дизайні інтернет-магазину як фактор впливу на здійснення діяльності

Дизайн відіграє важливу роль не тільки в модних тенденціях одягу, архітектурних рішеннях, оформленні видань, розробці логотипу, але і в сфері електронної комерції ,. Зробивши вибір на певній колірній гамі, ви можете і залучити, і відштовхнути користувачів, які могли б стати потенційними клієнтами. Ми розповімо вам про те, як ефективно задіяти дизайн і максимально розкрити його можливості для інтернет-магазину. А детальніше про створення інтернет магазину в Україну Ви можете дізнатися в інтернет агентстві Lemarbet.

Програмне забезпечення для перевірки ефективності дизайну

Перш за все варто зазначити, що існує спеціальний інструмент, який допомагає визначити прийнятні або відразливі кольору для клієнтів. А / В-тестування створює два варіанти сторінки, які відрізняються між собою, наприклад, лише забарвленням функціональної деталі. Трафік, відповідно, також ділиться навпіл - частина споживачів відвідують сторінку А, частина - відправляється на В-варіант.

В результаті тестування ви зможете визначити, яка колірна гамма виявилася більш ефективною і цікавою для користувачів.

Вплив певної колірної гамми в дизайні

Крім того, колір несе і важливе психологічне значення. Приміром, різні відтінки можуть бути як агресивними, так і нейтральними, і по-різному впливати на споживача при виборі товару:

Так, переважання червоною колірної гами відмінно підійде для залучення уваги користувачів або прискорення рішення про покупку. Її радять застосовувати в дизайні інтернет-магазинів, які займаються продажем вин, побутової техніки або постільної білизни.

Помаранчевий колір стане чудовою знахідкою для інтернет-магазинів, які пропонують своїм користувачам продукти для ведення здорового способу життя.

Він символізує радість, веселощі, активність і в цілому стане хорошим рішенням для залучення уваги. Однак фахівці відзначають, що чоловікам, як правило, не подобаються його відтінки.

Якщо ви хочете, щоб гамма дизайну створювала атмосферу дружелюбності та оптимізму, вам варто звернути увагу на жовтий колір. Його зазвичай задіюють на сайтах, де клієнти купують світлові прилади, дитячі товари, одяг і т. д.

Психологи давно відзначають заспокійливу дію зеленого кольору. Його найчастіше можна зустріти в дизайні інтернет-магазинів з продажу натуральної косметики, екопродуктов харчування або засобів для схуднення. Ви хочете, щоб у ваших покупців виникало відчуття гармонії, свіжості, здоров'я при відвідуванні вашого сайту? Тоді варто зупинити свій вибір на зеленому кольорі.

Сині і блакитні відтінки стануть відмінним рішенням для дизайну інтернет-магазину, який займається продажем товарів для ванни або сантехніки. Цей колір також сприяє набуттю відчуття спокою у ваших клієнтів.

Відтінки фіолетового найчастіше використовують власники інтернет-магазину з продажу прикрас, товарів для автомобілів або деяких видів побутової техніки.

Психологи відзначають його тонізуючу дію на головний мозок і очі. Крім того, фіолетовий колір сприяє виробленню гормонів радості і мелатоніну.

Ви орієнтуєтеся переважно на жінок і дітей серед клієнтів свого інтернет-магазину? Тоді однозначно варто залучити до дизайну відтінки рожевого кольору.

Він подарує вашим відвідувачам відчуття теплоти і спокою.

Фахівці відзначають, що чорний колір зазвичай привертає увагу до себе і сприяє виникненню цікавості. Для дизайну інтернет-магазинів з продажу меблів, дорогих аксесуарів та одягу він стане гарним вибором. Однак не варто допускати переважання чорного кольору в гамі, щоб у клієнтів не виникало відчуття похмурості і зневіри.

Сірий колір можна вигідно використовувати як доповнення для будь-яких хроматичних відтінків в дизайні. Його зазвичай застосовують для оформлення інтернет-магазинів з продажу товарів для спорту, автомобільної промисловості або будівництва.

Коричневий колір може стати символом надійності в вашому дизайні, а також додати йому необхідні нотки комфорту і дружелюбності. Його відтінки переважають в оформленні сайтів, які здійснюють продаж кави, какао, шоколаду, книг, дерев'яних виробів і приладдя для полювання.

Зупиняючи свій вибір на певній колірній гамі в дизайні, враховуйте не тільки його психологічне значення, але й статеві особливості аудиторії, оскільки жінки і чоловіки віддають перевагу і по-різному відносяться до одного і того ж відтінку.

Експериментуйте, вивчайте властивості, радьтеся з дизайнерами та психологами, щоб досягти максимально комфортного і цікавого поєднання у вашому дизайні.

Дозвольте оформленню працювати на вас і приносити відчутну користь!