Реклама на білбордах - кращий спосіб просунути на ринку той чи інший товар або послугу і сформувати позитивний імідж фірми. Цей тип рекламного носія дає можливість охопити широку потенційну аудиторію споживачів в конкретному місці.
Реклама на білбордах дешевше листівок і акцій
Ефективність реклами на щитах полягає в її оптимальному поєднанні ціни і віддачі. Тільки на перший погляд рекламний борд здається дорогим задоволенням, особливо якщо доводиться його орендувати на кілька місяців і в самому людному місці. Потрібно враховувати, що він буде працювати 24 години на добу, його постійно бачитимуть тисячі перехожих, пасажирів наземного транспорту, водіїв.
Навіть приблизні підрахунки показують, що охопити інформацією таку кількість потенційних клієнтів шляхом роздачі листівок, рекламних акцій, випуску тематичних пакетів, значків і прапорців, буде набагато дорожче.
Рекламний щит постійно на виду, і підтримується в ідеальному стані, чого не можна сказати про тих же листівках, які багато викидають в сміттєві корзини, навіть не прочитавши.
Ефективність реклами на бігбордах залежить від багатьох факторів, на перший погляд незначних. Наприклад, людина, стоячи на зупинці громадського транспорту, обов'язково зверне увагу на яскравий білборд, тому що він добре проглядається з великої відстані, має текст великими літерами і не перевантажений інформацією. Навіть якщо у людини поганий зір, він його побачить, а значить, мета рекламного носія буде досягнута. Для прикладу, листівку, яку вручають перехожому біля метро, багато хто не може прочитати через поганий зір, а діставати для читання окуляри, мало хто хоче.
Реклама на бордах і вплив місце розташування
Залежно від завдання і цілі бігборда потрібно підібрати оптимальне їх кількість і розташувати в найкращих для цього місцях. Це робиться за допомогою маркетингових досліджень, рекламної стратегії, якою займаються професіонали.
Але ефективна реклама на бордах може бути приблизно підрахована і самим замовником. Для цього потрібно знати, що рекламується і на яку аудиторію розрахована. Наприклад, для просування тільки що відкритого ресторану реклама на білбордах повинна знаходитися на автомобільних трасах, по дорозі до місця розташування об'єкта, на виходах з метро, біля великих супермаркетів і недалеко від готелів, що знаходяться поблизу. Якщо реклама на бордах спонукає концерт або фестиваль, щити потрібно орендувати біля навчальних закладів, концертних залів, стадіонів, в парках і на площах.
Результативна реклама на бордах - це чітке розуміння своєї аудиторії, тому нерозумно просувати новинки автомобільної промисловості біля поліклінік, нічних клубів - біля супермаркетів. Просувати автотовар краще біля авторинків і автосалонів, а продукцію сільського господарства - на приміських трасах і зупинках електричок.
Ефективною буде реклама на бігбордах якщо її розташувати в безпосередній близькості від конкурентів або поруч з об'єктом реклами. У другому випадку досить періодично міняти сюжет картинки, і інформація ніколи не буде набридати потенційному споживачеві.
Скільки потрібно розміщувати реклами на бігбордах
Якщо для ефективної рекламної компанії в невеликому місті достатньо буде 1-3 площин, то в великих містах їх має бути набагато більше.
Термін розміщення реклами на щитах також має велике значення. Наприклад, якщо на ринку з'являється новий бренд і хоче заявити про себе, це повинна бути довгострокова реклама на бордах, на кілька місяців. За цей час нова назва стане пізнаваним. Якщо реклама на бігбордах розміщується для інформування про знижки в супермаркеті, то тут краще використовувати короткострокове розміщення щита за 2-3 тижні до початку акції.
Реклама на білбордах: багато - не означає добре
Сьогодні реклама на білбордах - задоволення не з дешевих, але навіть якщо замовник не обмежений у коштах, це не означає, що можна змусити рекламою на білбордах все місто. Ефект від неї може виявитися зворотнім - рекламований товар почне дратувати і викликати негативні емоції.