Зростання конкуренції на матрацному ринку
Масовому виробництву матраців в Росії не так багато років - до нульових років на внутрішньому ринку впевнене панували вироби з далекого зарубіжжя. А вітчизняна продукція не могла похвалитися ні гідним якістю, ні пристойним асортиментом. З появою великих російських підприємств ситуація стала швидко змінюватися - перші матрацні фабрики країни швидко переймали досвід зарубіжних колег, набуваючи вживане імпортне обладнання для створення потокових ліній.
Економічна криза не зумів зупинити стрімкий розвиток цього сегмента, спочатку орієнтованого на сировину внутрішнього ринку. Уже в 2012 році російський матрац складався з 83% компонентів, вироблених вітчизняними підприємствами. Тому зростання вартості іноземної валюти мало вплинув на ціноутворення, що позитивно позначилося на продажах в цілому.
Аналітики матрацній фабрики «Промтекс-Орієнт», що входить в п'ятірку провідних виробників, впевнені - галузь сьогодні вийшла з кризи, який, в цілому, пішов на користь індустрії товарів для сну. Мова йде про відхід з ринку невеликих компаній, які не вміють запропонувати покупцеві гідний вибір матраців, що реалізуються за доступною ціною. Укрупнення бізнесу серйозно посилило конкуренцію, сформувавши вражаючий набір купівельних привілеїв. На даний момент великі виробники і продавці ведуть боротьбу за кожного покупця, пропонуючи надихаючі знижки, цінні подарунки, привабливі призи акційних програм.
Поява таких інновацій як матраци з наповнювачем «меморі», чохли, оброблені іонами срібла, матрацні блоки з різними зонами жорсткості дало новий поштовх до розвитку виробництва. В результаті зараз відомі виробники постійно поповнюють свій асортимент, дивуючи покупців найнесподіванішими цікавими «фішками». Так компанія «Промтекс-Орієнт» в цьому році вже встигла випустити більше 20-ти нових моделей, деякі з яких вже стали справжніми бестселерами.
Російські матраци сьогодні складають серйозну конкуренцію своїм зарубіжним аналогам. З кожної сотні проданих матраців на продукцію імпортного виробництва припадає лише близько 12 виробів. Такі красномовні цифри демонструють безумовну перспективність цього напрямку, націленого на постійне розширення асортименту зі збільшенням торгового обороту.