Компанії, які рекламував Михайло Пореченков, не поспішають відмовлятися від реклами за участю актора, але нові контракти глобальних західних брендів для нього тепер закриті, вважають експерти, передає РБК.
Михайло Пореченков активно знімається в комерційній рекламі. У 2011 році він просував послуги МТС, в 2012-м - рекламував автомобіль Kia Sorento і велосипеди марки CUBE. В 2011 і 2013 роках актор знімався в рекламі майонезу "Ряба", а також став "обличчям" японських годинника Orient в Росії. У травні 2014-го страхова компанія "СОГАЗ" запустила серію телевізійних роликів, присвячених автострахування та страхування майна, головною особою якої став Пореченков.
30 жовтня на YouTube з'явився сюжет NovorossiaTV.com, в якому актор і телеведучий стріляє з кулемета в аеропорту Донецька в касці з написом "Преса". Сам Пореченков заявляв, що стріляв холостими патронами і не був на передовій. Держкіно України у відповідь на скандал, що вибухнув заборонив показ 69 фільмів за участю актора, МВС України порушило стосовно актора кримінальну справу за статтями "участь у незаконних збройних формуваннях" і "тероризм", а МЗС Латвії заборонив Пореченкову в'їзд в країну.
Але рекламодавці не збираються реагувати на історію з відеороликом. Представник МТС Дмитро Солодовников каже, що ролик за участю Пореченкова був знятий в 2011 році для рекламної кампанії на ТБ і з тих пір не використовувався: "Зараз у нас інші герої рекламних кампаній"
Прес-служба Kia Motors Rus заявила, що компанія не відчуває ніякого занепокоєння, оскільки контракт з актором вже закінчився. До того ж замість Kia Sorento, в рекламі, якій знімався Пореченков, скоро буде випускатися нова модель. Співробітник регіонального представництва продажів велосипедів Cube в Грозному сказав лише, що компанія ніяк не пов'язана з політикою. Представники нижегородського НМЖК (володіє брендом майонезу "Ряба") і СОГАЗа відмовилися від коментарів. Прес-служба ORIENT Watch Co. Ltd. на запит РБК не відповіла.
Для міжнародних глобальних корпорацій він стане персоною нон-грата в рекламі, це своєрідна "чорна мітка", яка змусить їх не розглядати кандидатуру Пореченкова при інших рівних умовах. Глобальні бренди включають до договору на підбір знаменитостей для рекламних кампаній пункт про те, що зірка не повинна бути помічена в скандалах і ганьблять репутацію події, так що з західними корпораціями у Михайла Пореченкова можуть виникнути проблеми, погоджується гендиректор агентства Havas Sports & Entertainment Марія Гаврилова.
"Після цих подій ми ще не вели переговорів з Михайлом Пореченковим, але можу сказати, що запитувати його стали набагато частіше, ніж раніше. Думаю, його гонорари у зв'язку з цим підвищаться", - говорить Олександр Зайцев, арт-директор агентства Shogo, яке робило ролик для CUBE.
Деякі компанії спеціально запрошують "скандальних" зірок, розраховуючи за рахунок гучних історій заробити собі очки і підвищити впізнаваність, говорить виконавчий директор комунікаційного агентства Tessa Катерина Русакова. Наочний приклад - Іван Охлобистін, який в січні звернувся до президента з відкритим листом, в якому попросив повернути до кримінального кодексу статтю про мужолозтво". Після скандалу він отримав великий контракт від одежної компанії BAON. Вартість одного рекламного контракту з зірками рівня Пореченкова Русакова оцінює в суму від 150-200 тис. євро і вище.