Роббі Вільямс став маркетологом Volkswagen
Роббі Вільямс став головою відділу маркетингу німецького концерну Volkswagen, а також ключовою фігурою рекламної кампанії Club & Lounge, організованої для просування нової серії автомобілів цієї фірми, передає Cosmopolitan.
У переддень Різдва виробник автомобілів випустив рекламний ролик, в якому знявся самий популярний співак Великобританії. Слоган кампанії - фраза "Як це звучить приголомшливо!". Роббі Вільямсу належить організувати просування дев'яти моделей машин, у тому числі різних модифікацій Golf, Polo, Beetle і Tiguan. З цією метою також створений рекламний сайт, на головній сторінці якого відвідувачів вітає британський співак.
"Маркетолог Volkswagen - wie gut klingt das denn? Для мене це щось зовсім нове. Справжня робота і вихід за рамки світу музики", - сказав Вільямс.
За матеріалами Cosmopolitan