Рекламний термін «поза домом» (OOH), який використовується у всьому світі для позначення сегмента зовнішньої реклами, синтезує будь-які комунікації, розташовані зовні житла. У цей список можна включити білборди та сітілайти, матеріали всередині різних приміщень, брендовані транспортні засоби. Мова йде про взаємодію з аудиторією потенційних споживачів, що вийшла за поріг власного будинку і опинилася на вулиці, в громадському транспорті, в супермаркеті, на вокзалі, в відвідуваних громадських місцях. Використовуючи новітні технології, це взаємодія можна зробити ще більш інтенсивним завдяки використанню анімації, звуку і спецефектів.
Багато рекламодавців, які планують кампанію з використанням зовнішніх носіїв, шукають в інтернеті за запитами «вартість реклами на білбордах» і «сітілайт ціна». Швидко отримати ці дані по кожному конкретному носію можна за допомогою інформаційної бази рекламного агентства «Соната», куди включені всі конструкції України. База добре структурована по областях і містах, кожному майданчику присвячена окрема рубрика, в якій вказані дані про вартість розміщення і доступності на найближчий час.
Переваги реклами out-of-home
Експерти OOH вивели досить курйозне визначення даного формату: головна перевага «наружки» полягає в тому, що вона - це не телебачення. Дійсно, реклама out-of-home позбавлена недоліків ТВ:
Чи не дратує спостерігачів;
Чи не сприймається як обов'язкова плата за перегляд цікавих програм;
Чи не використовує ресурси споживача для здійснення трансляції;
Цей вид реклами гармонійно вбудований в міську інфраструктуру, присутній повсюдно, його не можна «вимкнути» або перегорнути.
В цей же час рекламі OOH властиві такі унікальні особливості:
Показ яскравих привабливих матеріалів в той момент, коли люди нічим особливо не зайняті;
Можливість рекламувати товари і саму точку в безпосередній близькості від закладу;
Присутність на всьому протязі будь-якого маршруту по місту;
Моментальний охоплення величезного числа людей;
Доступність територіального орієнтування.
перспективи OOH
В наші дні українська реклама «поза домом» http://outdoor.adv-sonata.com/ - це найбільш вивчена галузь серед інших країн колишнього СРСР. Наблизитися до рівня європейських країн дозволила тактика вимірювання всіх людських потоків поблизу кожної з більш ніж 100 тис. Рекламних площадок. Рекламодавці отримали реальний інструмент, що дозволяє усвідомлено планувати розміщення, орієнтуючись не на умоглядні очікування, а на реальні цифри - скільки водіїв, пасажирів та пішоходів побачить розміщений матеріал в понеділок, суботу або за наступний місяць.
Не за горами поява нових технологій - інтерактивних пристроїв, що реагують на кожного перехожого індивідуально, стежать телекамер, які фіксують кожен кинутий погляд, електронного паперу, що малює рекламне зображення без світлодіодів.