Що являє собою торгова марка? Зазначене в законодавчому акті України «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг» поняття для опису знака товарів / послуг говорить: торгова марка - це позначення (зображення і / або текст), що дозволяє розрізняти продукцію одних товаровиробників від інших.
Існують різні згадки торгової марки в повсякденному житті, всі вони, так чи інакше, відображають суть цього визначення. Ось деякі з них:
• емблема;
• слоган;
• бренд;
• фірмова марка;
• фірмовий знак;
• товарна марка;
• логотип.
До речі, «логотип» є за походженням грецьким словом і об'єднує два слова logos (означає «мова») і typos (відбиток). Виходячи з цієї інформації, можна зробити висновок, що термін «логотип» швидше означає словесне позначення торгової марки, а не образотворче. Процес реєстрації логотипу також може являти собою процес реєстрації словесної торгової марки.
Найважливішим аспектом ведення бізнесу є його захист від підступів конкурентів. Завдання торгової марки - безпека ведення і зростання бізнесу, збереження його унікальності на ринку товарів і послуг. Багато юристів настійно рекомендують проводити процедуру реєстрації ще до виходу продукції в світло.
Крім основного завдання - захисту назви бізнес-проекту компанії, торгова марка виконує функцію створення іміджу товару.
Реєстрація торгової марки відбувається досить складно. Більш докладно про реєстрацію можна прочитати, перейшовши за посиланням http://factum.expert/registratsiya-torgovoj-marki. Процес реєстрації займає досить великий проміжок часу: стандартна процедура триває один або два роки, а прискорена - близько восьми місяців. Є ще варіант - більш прискореного процесу, який використовується при крайній необхідності і триває 4-4,5 місяці.
Використовувати торговельну марку можна вже з дня подачі заявки на реєстрацію, проте не раніше ніж через два тижні до початку роботи.
Свідоцтво про реєстрацію видається на десять років з подальшою можливістю продовження на цей же період.