Розробка фірмового стилю
Роль фірмової стилістики в просуванні
Просування підприємства в великі маси неможливо уявити без якісної маркетингової компанії і досить добре розкрученого бренду. Всі найвідоміші світові торгові марки стали такими не тільки завдяки затребуваності їх товарів і послуг, але також за допомогою вміло вибудуваній репутації. Саме наявність у кожної іменитої компанії власного впізнаваного стилю дозволило стати їм тими самими фірмами, які легко можна дізнатися по конкретному логотипу, дизайну продукції або колірної теми. Яскравим прикладом тому служить відома корпорація Microsoft, чиєю візитною карткою залишається мінімалістський чотирьохкольорового логотип у вигляді «вікна». Не поступаються і інші світові бренди, в тому числі Apple зі своїм сріблястим надкушений яблуком, а також Android з зеленим роботом. Таким чином, якщо ви є лише починає і розвивається компанією, вам необхідно обзавестися впізнаваною символікою і розробити фірмову стилістику, що дозволить серйозно зміцнити позиції організації серед конкурентів.
Щоб не витрачати свої сили і час даремно, намагаючись найняти досить умілих фахівців, здатних допомогти вам у створенні унікального стилю, рекомендуємо звернутися в компанію Logofactory, що розташовує штатом талановитий дизайнерів і маркетологів, вже не один рік займається брендингом різних компаній.
Основні аспекти створення стилю
Приступаючи до роботи над фірмовою символікою та іншими візуальними атрибутами вашого бренду, команда Logofactory розподіляє, поставлені перед ними завдання, на два розділи - роботу над основними і над додатковими елементами. Пріоритет віддається тій категорії завдань, яка регламентується одним з трьох пакетів послуг, обраних вами при оформленні замовлення.
Мінімальний, будучи найдешевшим, гарантує компанії замовника ретельно пророблений логотип і два варіанти фірмової стилістики. До останньої відноситься формування дизайну для документації, конвертів і візиток (сюди відноситься вибір фірмової забарвлення і шрифту). Варто зазначити, що на даному пакеті ви можете два рази вимагати внести поправки в будь-який з елементів готової символіки.
Інші два пакети послуг пропонують кілька більш розгорнуту форму співпраці, в рамках якої вам нададуть від 5 до 10 варіантів логотипу компанії і дві варіації загального стилю. Варто також відзначити, що при даній формі співпраці над замовленням працює до трьох дизайнерів, на відміну від мінімального пакету, що також позначиться на підсумковому результаті.
Додаткові послуги
Замовивши фірмову символіку і стилістику за допомогою одного з пакетів послуг, ви також маєте можливість за окрему доплату запросити додаткові елементи для стилю вашого бренду. Наприклад, дизайнери Logofactory можуть підготувати для вас проекти дизайну для різної фірмової продукції і навіть створити шаблон для рекламних вивісок, конвертів, бігбордів і т.д. Також, в рамках додаткових замовлень є можливість найняти фахівців команди для розробки пізнаваного дизайну для офіційного сайту вашої підприємства, тим самим закривши для себе відразу кілька проблем в питанні просування і розкрутки бренду.