ua en ru

Підготовка машини до літа

Літо - це прекрасна пора, пора подорожей. Уявіть, спекотний літній день, Ви їдете зі своєю сім'єю на озеро. У машині жахлива «спека», двигун закипає від перегріву і як на зло ще й колесо спустило. Чи не про таку поїздку Ви мріяли? Що б не опинитися в такій ситуації ось Вам 10 порад з підготовки машини до літа від найбільшої компанії Гранд Інструмент, що поставляє в Україну обладнання для автосервісу.

Перевірка шин. Водії дуже рідко перевіряють шини після переходу на літню гуму. З настанням спеки, тиск в шинах може змінюється на 7 - 14 кПа за кожні 10 ° C на вулиці. Надмірно або ж недостатньо накачані шини можуть стати причиною поломки або аварії. При недостатньому тиску в шинах краю можуть почати «випирати», навантаження на неї збільшується, і при високій температурі вона може просто вибухнути. Надмірний тиск знижує контакт з дорогою що прийде Вас до гідропланування. І не забудьте про «запаску»! Адже якщо її стан набагато гірший за інших чотирьох коліс «Чи варто, її возити з собою?».

Заміна масла. Масло - це кров вашого автомобіля. Змащує і охолоджує всі рухомі частини двигуна. Не забудьте перевірити рівень і прозорість масла. Якщо масло при перевірці темного кольору це значить в ньому багато бруду і рекомендується зауваж масло і масляної фільтр.

З зими в літо. Насамперед потрібно «перевзутися» на літню гуму, зимова гума ще тяжче й витрата палива більше. Якщо взимку машина часто стояла в гаражі насамперед перевірте рівень всіх рідин - трансмісійної, що охолоджує, гідропідсилювача, щоб переконатися у відсутності «протікання».

Ремені і патрубки. Влітку найголовніше - це не перегрівати двигун. За допомогою ременів забезпечується безперервна робота вентилятора двигуна, для подальшого його охолодження. Патрубки, які йдуть від радіатора до двигуна, підводять охолоджуючу рідину до нього і виводять на радіатор. При пошкодженні ременів і патрубків двигун може перегрітися і почне «глухнути».

Заміна повітряного фільтра. Після зими повітряний фільтр, забивається сіллю і брудом. Заміна фільтра допоможе Вам скоротити витрати палива на 10%. Цікавий факт, «злегка» забруднене фільтр, працює навіть краще, ніж новий, вся справа в осіли твердих частинках, які стають його частиною.

Заміна двірників. Після зими рекомендується замінити двірники повністю, а не тільки їх «гумову частину». Вся справа в низьких температурах, льоду, і солі які руйнували гумову накладку двірників. Влітку часто йдуть сильні зливи. Коли на лобове скло потрапляють літри води, Вам необхідні справні двірники. Злива, вночі, знижує видимість на 5 метрів.

Перевірка рівня охолоджуючої рідини і радіатора. Температура роботи двигуна досить висока «приблизно 95 ° C» але при перегріванні можуть сплавитися металеві частини, що призведе до поломки, і як Ви, напевно, подумали не дешеві.

Перевірте кондиціонер. Якщо у Вас хоч раз ламався кондиціонер як на початку розповіді, Ви розумієте важливість ситуації. Якщо кондиціонер не здатний підтримувати температуру на 10 ° C менше ніж зовні він несправний. Найкращим вирішенням цієї проблеми буде відігнати машину в автосервіс.