Особливості сучасної контекстної реклами
На сьогоднішній день в рекламному бізнесі найбільш динамічно розвиваються сегментом є ринок інтернет реклами. Це пов'язано зі збільшенням числа користувачів Глобальної мережі. Найбільш ефективною вважається контекстна реклама пошукового і тематичного типів. Пошуковий тип розміщується в результатах видачі по призначених для користувача запитів, а тематичний демонструється за допомогою спеціальних блоків оголошень.
Сервіси контекстної реклами
Найбільш великими сервісами контекстної реклами в Рунеті вважаються Google AdWords, Бігун і Яндекс Директ. Головною особливістю подібних оголошень є те, що вони демонструються зацікавленим користувачам. Наприклад, при пошуку потрібної інформації в пошуковій системі в результатах видачі показуються лише ті оголошення, які безпосередньо пов'язані з призначеним для користувача запитом.
Ще однією ключовою особливістю такої реклами є оплата за переходами.
ідповідно, рекламодавець платить за оголошення лише тоді, коли буде по ньому перехід. Це значно підвищує ефективність вкладення коштів, так як бюджет витрачається лише на потенційних клієнтів. До того ж, рекламодавець може самостійно встановлювати вартість переходу по посиланнях.
Переваги контекстної реклами
Сервіси контекстної реклами пропонують широкі можливості по налаштуванню і управлінню показами оголошень. Рекламодавець може підібрати найбільш оптимальні параметри показу реклами для отримання цільової аудиторії. Є можливість вибору географії користувачів, яким будуть демонструватися оголошення, їх віку, статі, інтересів і багато іншого. Є можливість задати час демонстрації реклами і підібрати тематику сайтів.
Контекстна реклама доступна для показу і користувачам мобільних пристроїв. Рекламодавець може задати в налаштуваннях, що оголошення будуть показуватися лише даної категорії користувачів. По кожному оголошенню можна отримувати розширені звіти для аналізу ефективності реклами. Це дозволяє побачити недоліки рекламної кампанії і відкоригувати їх.