ua en ru

Одяг сток - рішення для роздрібної торгівлі

Одяг сток - рішення для роздрібної торгівлі

Малий бізнес в Україні переживає важкі часи. Наслідки економічної кризи стали чітко помітні практично у всіх галузях народного господарства. Не стала винятком і сфера роздрібної торгівлі. Навіть в продуктовому - найпопулярнішому секторі рітейлу, без якого неможливе існування міських поселень і, особливо, мегаполісів - помітні зміни обсягу і структури попиту.
У секторі товарів народного споживання падіння рівня продажів стає настільки істотним, що загрожує самому факту існування бутиків, магазинів і роздрібних точок продажів, а не тільки рівнем прибутковості даних підприємств. Фірмові магазини, які реалізовували одяг, взуття, аксесуари іноземних виробників, зіткнулися з тим, що покупцям не вистачає фінансових можливостей для придбання речей улюблених брендів.
Сумно, але факт: брендові речі, які привозили з-за кордону, закуповуються на валюту. Вартість фірмової якісного одягу і взуття, виражена в доларах і євро, не змінилася. Змінилася їх вартість в рублях і купівельна спроможність населення. І те, і інше, на жаль, не в кращу сторону.
Чим торгувати на тлі падіння попиту? Який товар затребуваний в кризові періоди?
У важкі часи мас-маркет шукає шляхи для заробітку і актуальні товари, які будуть відповідати новій реальності, яка характеризується, зокрема, невисокою купівельною спроможністю населення. Одним з таких товарів є брендовий одяг (взуття, аксесуари) категорії стік.
Що ж таке «одяг сток», і чим вона хороша для роздробу?

Фірмовий одяг стік - це новий одяг, вироблена для будь-якого бренду, що не продана в попередньому сезоні. Чому цей товар не був проданий і потрапив в товарні залишки, в «стік»?
Наш експерт - Галина Бефорт, генеральний директор компанії Postskriptum GmbH (http://ctok.de), що спеціалізується на експорті сток одягу з Європи - відповідає: «Є дві основні причини.
1. Товар був завезений в роздрібні магазини, частково розійшовся, а частково - залишився на прилавках. З настанням нового сезону його Уціняють, він переходить в категорію стік.
2. Товар не надходить на прилавки, оскільки початково є продуктом планового перевиробництва. Минаючи стадію продажу в бутиках і фірмових секціях, він відразу потрапляє в стік ».
Фірмова модний одяг (взуття, аксесуари), що потрапила в категорію залишків - це дуже вигідний варіант для роздрібної торгівлі, оскільки впізнаваність бренду висока, якість товару відмінне, а ціна речей - в 6-7 разів нижче за первинну, встановленої брендом-виробником.
Встановлення демократичної ціни на якісний товар, при високій роздрібної цінову надбавку - це те, що допоможе роздрібного бізнесу жити і працювати.
Придивіться до одягу стік!