ua en ru

Новий рейтинг найдорожчих брендів - а саме - старi

Новий рейтинг найдорожчих брендів - а саме - старi

Поява нового ТОП-10 брендів зі світовим ім'ям, складеного «Telegraph», свідчить, що на Олімп знову повернувся штатівський Apple, чия торгова марка має фінансову вартість в розмірі 177 мільярдів доларів. Як вважають в ЮрПатент - це результат цілеспрямованої стратегії корпорації, яка працює в багатьох напрямках щодо розвитку і зміцнення власного бренду.

Повернувся в Apple Стів Джобс - повернулося і лідерство в рейтингу

Зовсім недавно, в проводився подібному рейтингу, «Яблуко» поступилося своє лідируюче становище. В історії корпорації, що має вселяє повагу капіталізацію (463 мільярда), було всяке - від стрімкого злету, до появи стійких тенденцій уповільнення продажів, скандалів, судових спорів з конкурентами. Важко сказати конкретно, чому торгова марка Apple знову змогла повернутися на вершину рейтингу. Багато експертів стверджують - що це стало можливим лише завдяки поверненню Стіва Джобса в керівництво корпорацією.

Може так, а може бути це і результат скрупульозної роботи не тільки конструкторів компанії, а й юристів-патентознавців. Багато з посмішкою сприйняли інформацію про справжній «потоковому методі» патентування розробок, які проводить Apple.

Виявляється, своєчасне оформлення привілеїв на інтелектуальну власність - може вплинути і на фінансові показники.

На думку співробітників ЮрПатент - це підтверджує роль інтелектуального капіталу, можливості управління ним, що в умовах сучасної економічної ситуації - диктує необхідність більш уважного ставлення до людського капіталу будь-якої компанії, оскільки саме серед співробітників, що мають певну мотивацію, народжуються нові ідеї.

Найдорожчі бренди - пов'язані з високими технологіями

Аналізуючи результати щорічно проводяться рейтингів, можна зробити висновок, що в даний момент найдорожча торгова марка, не одна, а 6. Їх компанії-власники належать до сфери високих технологій. У тісному групки світових лідерів за вартістю бренду - виробники комунікаційно-інформаційних пристроїв, технологічна Google зі своїм Android, IBM, постійний конкурент штатовского «Яблука» Самсунг, Microsoft. Навіть штатівська Дженерал Електрик і та, хоч і не пов'язана з комп'ютерами та смартфонами, але створює наукомісткі енергетичні установки, медобладнання.

Все, що має найбільшу в даний момент вартість, все має безпосереднє відношення до людських «мізках», в яких народжується ідея, знаходиться шлях для вирішення складної технічної задачі. Все-таки - ще не повністю техніка управляє світом, а людина, співробітник компанії, саме людський капітал - творить справжні чудеса.