Компанії, які надають послуги вантажоперевезення, завжди тримають руку на пульсі подій, відвідуючи виставки мікроавтобусів. На подібних заходах можна зустріти і керівників служб таксі, тому що багато хто з них займаються перевезенням не тільки пасажирів, але і вантажів. Одна з таких компаній - вантажоперевезення «Motor-M» (м.Київ), де можна замовити як легковий, так і вантажний автомобіль.
На останній виставці велику увагу публіки привертав стенд Opel. Фірма «вдарили дуплетом»: виставила відразу дві світові прем'єри, два сімейства машин - Arena і Movano. Правда, при ближчому знайомстві відвідувачі переконувалися, що перед ними, по суті, копії моделей Trafic та Master - результат угоди з фірмою Renault. І відрізнялися вони від французьких оригіналів в основному новими гратами радіаторів зі знаменитою опелевской емблемою-блискавкою. Arena, вірніше, її прототип Trafic - конструкція з уже чималим стажем, але непогано зарекомендувала себе в експлуатації.
Досить компактний передньопривідний розвізний фургон довжиною 4,54 м має вантажопідйомність 925 кг і оснащується економічними дизелями робочим об'ємом 1,9 л або 2 л. Є і модифікація «комбі». Master, що послужив прототипом для Movano, - сучасна машина, одна з кращих в своєму класі, що отримала престижний титул кращого європейського фургона цього року ( «Van of the Year»).
Movano відноситься до комерційних машин повною масою 2,8-3,5 т і буде випускатися в численних модифікаціях (більше 50): з різними типами кузовів і трьома (на вибір) розмірами колісної бази. Він оснащується 2,5-літровим віхрекамерним дизелем потужністю 150 л. с. або 2,8-літровим турбодизелем в 150 л. с. На території, яку займав Ford, загальну увагу привертав оригінальний пікап: на стандартному круглому подіумі обертався перетворений європейський Courier.
Далекосхідна команда виступала далеко не в повному складі: не приїхали на цей раз Toyota і Nissan, не кажучи вже про Daihatsu і Suzuki. А єдиний «кореєць» - фірма Hyundai - зайняла досить скромний куточок в одному з павільйонів, але примудрилася втиснути туди аж дві машини: добре відомий фургон Н-100 і новіший мікроавтобус Н-1. Повноцінної прем'єрою салону стала вантажівка Isuzu моделі NQR 70L. Як відзначають співробітники ведучого вантажного таксі Києва - компанії «Мотор-М», цей автомобіль відмінно підходить для простих вантажоперевезень і квартирних переїздів.
Він відноситься до класу легких вантажівок фірми, які традиційно позначаються як серія N. Симпатичний автомобільчик з округлою кабіною, розташованої над двигуном, має повну масу 7,5 т, вантажопідйомність 3,5 т. Може працювати в складі автопоїзда повною масою 11 т. На машині встановлено 4-циліндровий дизель з безпосереднім уприскуванням палива, є турбонаддув і проміжне охолодження повітря, що нагнітається. Потужність цього агрегату - 146 л. с., що дозволяє автомобілю з повним навантаженням розвивати швидкість до 122 км / год.
Автор: Галина Соболь