Шкіргалантерея будь-які часи завжди користувалася попитом. І не дивно, бо вона необхідна. Всі ми користуємося сумками, гаманцями, ключниці, візитівки, різного роду чохлами та іншими аксесуарами. Але так хочеться, щоб вони були стильними, оригінальними, з родзинкою і, при цьому зручними і недорогими. І це можливо! Можливо в тому випадку, коли українські виробники шкіргалантереї вийдуть з «підпілля» і запропонують споживачеві власні вироби, витіснивши при цьому імпорт.
Для цього повинна дотримуватися одна важлива умова, що б ви не виробляли зі шкіри, це має бути в першу чергу якісно і оригінально. Споживач вже досить сильно розпещений різноманітністю моделей сумок, борсеток, гаманців, портмоне, органайзерів http://valenta.ua/category/aksessuary/. Його необхідно дивувати. Це може бути незвичайна форма сумки, або мегафункціональний гаманець, або цікаве поєднання матеріалів, або якісь технічні нововведення (сумка з підсвічуванням, гаманець з сигналізацією, обкладинка для паспорта з датчиком відбитків пальців). Та хіба мало що, можна ще придумати. І зараз для цього САМЕ ЧАС!
Так, в Україні зараз достатньо не легкі часи. Присутній невпевненість у завтрашньому дні, у зв'язку з нестабільністю в державі. Але, як би дивно це не звучало, саме дана ситуація може допомогти українському виробнику. Тому нашим кожгалантерейщікам прийшов час заявити про себе. І не важливо, голосно це буде або тихо - це всього лише справа часу. Але повірте, в будь-якому випадку ви будете почуті і обов'язково знайдете своє місце під сонцем. Адже легких часів не буває - всі вони по-своєму складні.
Саме зараз з'явилася сукупність обставин, завдяки яким українська шкіргалантерея може отримати поштовх до розвитку і почати активно діяти, це:
- Політична ситуація в країні. Агресія Росії налаштувала українців не лише проти себе, а й проти своєї продукції. Українці принципово не хочуть купувати російські товари і поступово витісняють його з нашого ринку, вибираючи на противагу їм українські чи європейські аналоги.
- Курс долара. Він за останній рік виріс в три рази, тому імпортна шкіргалантерея багатьом стала не по кишені. Адже імпортний товар заходить на територію України за вартістю, яка обчислюється в доларовому еквіваленті. А якщо ще врахувати витрати постачальника на перевезення, розмитнення і т.д., то на виході виходить мало не космічна ціна. Ціна, яка відчутно б'є українського споживача по гаманцю і змушує його шукати більш дешеві аналоги. Українська ж шкіряна продукція коштує на порядок нижче, оскільки не вимагає подібних фінансових витрат.
- Піднесення національної свідомості. Зараз, коли Україна відстоює зі зброєю в руках своє право на незалежність і національне самовизначення, спостерігається підйом національного духу і свідомості. Українці бажають мати свою державу, розвивати свою економіку, тому хочуть купувати українську продукцію і підтримувати національного виробника.
Але не потрібно "рубати з плеча". Спочатку необхідно все ретельно зважити, проаналізувати, скласти план дій, про і нічого не бояться.
8 основних моментів, на які на початку необхідно звернути увагу при старті
1. Юридичні моменти. Їх краще залагодити відразу. Відповідно до законодавства України потрібно зареєструвати для початку СПД, ФОП, ПП і т.д. - Ту форму підприємництва, яка буде найбільш підходити під Ваші цілі і наявні на даний момент фінансові можливості. Саме ж оформлення не потребують великих грошових витрат.
2. Брендування. Необхідно свою кожгалантерею якось ідентифікувати. Придумати назву, під яким будуть продаватися ваші сумки, тобто бренд, торгову марку і логотип. Бажано його зареєструвати. Це можна зробити як самостійно з витратами від 2000 грн і вище, так і при помочи спеціальних організацій, які можуть це зробити швидше, але за відповідну винагороду (від 3000 грн).
3. Упаковка. Якщо немає коштів для замовлення якихось спеціалізованих мішечків для сумок, коробочок для дрібної шкіргалантереї, тоді можна замовити кульки з вашим логотипом або назвою.
4. Асортимент. Можна почати всього лише з пари сумок, про якісне виконання і оригінальному дизайні яких ми вже згадували. Не обов'язково відразу випускати цілу серію - почніть з малого. Прощупайте ринок, подивіться чи буде на них попит, доопрацювати дизайн, якщо потрібно. Адже, крім вищесказаного, ваші сумки також повинні бути зручними і практичними у використанні, тоді покупець просто не зможе пройти, не звернувши уваги на ваше виріб.
5. Партія товару. Для виготовлення партії сумок зовсім не потрібно відкривати свій власний цех. Можна звернутися у виробничу компанію, яка займається пошиттям виробів зі шкіри та замовити пошиття невеликої партії. Для цього необхідно буде надати компанії технічне завдання по виготовленню сумок, яке ви можете зробити самостійно, якщо займаєтеся цим професійно, або домовитися з дизайнером по шкіргалантереї.
Ось що розповів нам з цього приводу Євген Митрофанов, комерційний директор компанії Valenta, яка займається виготовленням як власних виробів з натуральної шкіри http://valenta.ua/category/zhenskie-sumki/, так і пошиттям на індивідуальне замовлення для різних брендів:
«Пошиття на індивідуальне замовлення - це дуже популярна послуга на сьогоднішній день не тільки для початківця, але і вже розвиненого бізнесу. Вона дозволяє заощадити час і гроші на запуск своєї лінії сумок або дрібної шкіргалантереї. Не потрібно орендувати приміщення, купувати швейне обладнання, наймати майстрів. Необхідно всього лише надати макет або зразок виробу, обговорити його з дизайнером і вибрати матеріали. А далі компанія надасть вам прорахунок вартості виконання робіт, виготовить сигнальний зразок продукції і запустить його у виробництво. І не потрібно переживати, якщо ваше замовлення буде мінімальним. Виробничим компаніям, звичайно ж, подобається виготовляти великими партіями, але цікаві, нехай і мінімальні замовлення, також дуже важливі. Адже, як правило, це перспективні партнери, з якими компанія Valenta готова співпрацювати ».
6. Продажі on-line. Все це не так складно, як здається на перший погляд. Відкрийте групу в соціальних мережах. Їх зараз предостатньо - Facebook, ВКонтакте, Twitter, Google+, Instagram, Однокласники і т.д. Головне, що це абсолютно безкоштовно.
Ну а далі справа техніки. Пишіть новини про своєї продукції, викладайте фотографії своїх сумок, гаманців та іншої шкіргалантереї, проводите цікаві акції, даруєте подарунки і т.д.
Коли запустіть цей процес займіться власним сайтом. Для початку це може бути сайт-візитка, де буде розміщена інформація про вас, вашої організації і продукції, ваші контакти і фотографії шкіргалантереї. Це не так уже й дорого коштує. В середньому реєстрація домену та хостинг коштує близько 700 грн / рік. Для якісного наповнення сайту контентом (текстами) і створення хороших фотографій вашої шкіряної продукції можна скористатися послугами фрілансерів, які працюють у віддаленому доступі і отримують гроші тільки за фактом виконаної роботи.
7. Продажі off-line. Якщо немає можливості відкрити власний магазин, тоді можна виставити на продаж свою продукцію на чужих торгових майданчиках. Це можуть бути великі українські інтернет-магазини, маркет-плейс, торгові мережі і невеликі роздрібні магазинчики. Головне, щоб це були перевірені, що заслуговують довіри компанії, що мають мережу власних магазинів. Віддаючи свої сумки на реалізацію, обов'язково підкріплюються співпрацю з ними за допомогою договору. Бажано, щоб цей договір був перевірений юристом, якого можна знайти в будь-якій юридичній конторі.
8. Рух - сила. Постарайтеся бути завжди, як кажуть, на гребені хвилі. Обов'язково відвідуйте виставки кожагалантереі як українських, так і іноземних виробників, стежте за модними тенденціями, будьте мобільні, рухливі, гнучкі, уважні до порад і побажань своїх покупців, адже це клієнтоорієнтований бізнес. Це допоможе вам завжди бути на висоті і в дусі часу.
Як бачите, все не так вже й страшно. Головне - це вірити в себе, у свій талант, підходити до всього обдумано і виважено, з розумною часткою авантюризму, не бояться робити помилки і сприймати їх як дорогоцінний досвід. Дерзайте і нехай вершини Louis Vuitton здадуться вам абсолютно досяжними!