Скандальна комедія "Інтерв'ю", знятий на кіностудії Sony Pictures, зібрала в мережевому прокаті (онлайнові, кабельні та супутникові покази) 40 млн дол. і ще 6 млн дол. в кінотеатрах, передає CNN Money з посиланням на повідомлення компанії.
Таким чином збори перевищили виробничий бюджет фільму склав 44 млн дол. Тим не менше компанія ділить збори від фільму з дистриб'юторами.
Крім того, маркетинговий бюджет фільму склав ще додатково 20 млн дол. Sony Pictures ще має можливість окупити витрати на фільм, вона має плани міжнародної дистрибуції, а також випуску фільму на Blu-Ray в наступному місяці.
"Ми завжди говорили, що ми хотіли б отримати для фільму максимально можливу аудиторію", - підкреслив генеральний директор Entertainment Майкл Лінтон.
Кіностудія в грудні скасувала офіційну презентацію комедії і її широкий прокат в кінотеатрах через кібератаки і загрози теракту, проте після заяви президента США Барака Обами про неприпустимість обмежень щодо прокату фільму, він став поширюватися через мережі і деякі кінотеатри.
У комедії "Інтерв'ю" два американських журналіста за завданням ЦРУ вбивають лідера Північної Кореї Кім Чен Ина.
Нагадаємо, фільм "Інтерв'ю" потрапив у шорт-лист номінантів на "Золоту малину".