Канцтовари, як визначитися з вибором хорошого магазину або постачальника
Сьогодні простір інтернету насичене різними організаціями, що займаються продажем канцелярських товарів і готовими запропонувати свої послуги покупцям. Однак, далеко не кожна компанія, що пропонує подібні послуги, здатна надати їх в повному обсязі, в точній відповідності зі своїми обіцянками і запитом покупця. У даній сфері існує безліч нюансів, які необхідно враховувати при виборі постачальника товарів для офісу. З першими труднощами покупець стикається вже на самому початку - на етапі виконання його першого замовлення. Тут споживач задається питанням, наскільки правильно він зробив вибір, довірившись того чи іншого постачальника офісних товарів.
Користуючись пошуковим рядком в Інтернеті, кожен може знайти безліч різних пропозицій про продаж канцтоварів. А як вибрати з них по-справжньому надійних? Це можна зробити, проглянувши історію виникнення сайту - чим раніше він був створений, тим більший досвід має постачальник, а значить він і надійніший. Наступним критерієм визначення надійності постачальника є наявність у нього свого офісу і складу. Багато покупців втрачають цей момент, звертаючи увагу в першу чергу на швидкість отримання замовлення. Однак, задумайтеся, якщо продавець не має складу, то, значить, Ваш товар буде зібраний у інших постачальників. Це не так важливо, якщо ви замовляєте два-три щоденника, пачку паперу А4 і поштові конверти, але це має величезне значення, коли ви купуєте велику партію товару для офісу, що складається із сотні найменувань. В даному випадку, виходить, що Ви купуєте товар у посередника і переплачуєте за нього.
Таким чином - тривалість досвіду роботи на ринку товарів і наявність власного офісу, складу - важливі критерії при виборі постачальників канцелярії. І ось, настав час вам отримати своє замовлення. Припустимо, що ви отримали його вчасно і з іншими необхідними документами. Тепер ви стоїте перед вибором - продовжити роботу з даними продавцем або ж знову почати вибирати іншого. Вирішити це питання вам допоможе, крім перерахованого вище, інформація про умови доставки (краще щоб доставка канцелярії була безкоштовною, як, наприклад, в київському в інтернет-магазині "Намбер Ван" - number1.in.ua), і, звичайно ж цінах (порівняти ціни на головні для вас види офісних товарів найзручніше за допомогою прайсів в інтернеті).
Крім того, перед початком вибору постачальника ви повинні детально обміркувати свої вимоги. Сьогодні кращі професіонали-постачальники зосереджують в своїх компаніях повний асортимент канцтоварів, зберігаючи низькі ціни, підвищуючи якість обслуговування і удосконалюючи доставку. Саме до вибору такого постачальника ви повинні прагнути при життєзабезпеченні свого офісу.