IPG уважно спостерігає за українським ринком і готовий до інвестицій
Американська маркетингова компанія IPG пильно спостерігає за рекламним ринком України. Увага іноземного гіганта привернув новий гравець KOLO SMG.
Зацікавленість пояснюється структурою і моделлю роботи українського агентства. Нова по функціоналу і можливостям компанія пропонує своїм клієнтам стратегії, які дозволять залучити людини в постійне споживання певного марення, за рахунок успішної комбінації інноваційних IT-технологій і нових відкриттів у сфері поведінкової економіки.
Крім цього, молода українська компанія відрізняється внутрішньою структурою і спрямованістю роботи. На відміну від рекламних агентств, які зосереджені виключно на маркетинговій підтримці, KOLO SMG також займається удосконаленням і створенням нових продуктів для компаній клієнтів.
Модель роботи KOLO SMG варто відразу на декількох китах. Покладаючись на офіційні відомості про компанії, український стартап готовий запропонувати нові види послуг своїм клієнтам. Основна спрямованість діяльності KOLO SMG - залучення людей до регулярне споживання певного продукту. Досягнення такого казкового результату для будь-якої компанії стане можливо завдяки комбінації основоположних знань з двох напрямків - поведінкова економіка та IT-технології. Даний напрямок, про залучення споживачів вже отримало найменування «селективний маркетинг». Новий підхід до маркетингових комунікацій, який заснований на персоналізації рекламного контенту і розширення життєвих можливостей своїх споживачів має стати новим етапом розвитку маркетингу. Уявіть тільки, що можна очікувати від такого інноваційного підходу до створення нових брендів і пробуктов. Таким чином, новий проект своєю діяльністю готовий перевернути не тільки весь рекламний ринок, але й саме уявлення про рекламу.
Такий підхід зацікавив IPG і американський гігант готовий допомогти розгорнути мережу в Україні, Білорусі та Казахстані до кінця 2016 року. Якщо даний проект виправдає свої очікування, тоді українська компанія поповнить пакет компаній IPG, а решта компаній, що входять до лав американської маркетингової групи, будуть переходити на випробувану модель роботи KOLO SMG. Нагадаємо, що в структуру IPG входять такі відомі мережеві агентства як McCann, Initiative і FCB.
Джерело: http://www.usatoday.com/