Чистий офіс - щасливий офіс
Перше, що ми бачимо, прийшовши в офіс - це його чистота. Від неї залежатиме перше враження клієнтів. Приймальна, хол, ліфт - все повинно бути ідеально чистим. Це впливає як на кількість відвідувачів, так і на працездатність персоналу.
Якщо ви хочете мати бізнес, що розвивається, подбайте не лише про кваліфікацію співробітників, але і про атмосферу в офісі, яка повинна розслабляти і розташовувати потенційних клієнтів, «огортаючи» їх комфортом.
Ні для кого не секрет, що комфорт створюється дрібницями, тому саме їм потрібна особлива увага. А починати потрібно з туалетних кімнат.
Опитування клінінгової компанії Shaden group показав, що більше 80% респондентів не готові повертатися в компанію, туалетна кімната якої забруднена. Це стосується як вбиралень в лікарнях, супермаркетах, так і в офісах, ресторанах, магазинах.
Забрудненість туалетної кімнати виражається в липкому поле, брудному унітазі, неприємному запаху, переповненому відром для сміття, відсутність туалетного паперу або мила. Відсутність або несправність сушарки для рук, «розплескати" вода, різного роду поломки так само не послужать стимулом для повторного відвідування установи.
Бажання відвідувати чисті туалетні кімнати обумовлюється не тільки комфортом.
Кожен з нас підсвідомо прирівнює чистоту вбиральні до якості продукту компанії.
Так, існує думка, що чистий туалет ресторану є доказом чистоти кухні, де готується їжа. Якщо ви не в змозі подбати про його ретельному прибиранню, ви не зможете гарантувати чистоту кухні.
Для того, що б дізнатися ставлення керівництва до своїх відвідувачам не обов'язково відвідувати заклад та стає його клієнтом. На сьогоднішній день широко поширені відгуки в соціальних мережах, завдяки яким враження складається навіть без відвідування об'єкта.
Якщо ви хочете розвинути успішний бізнес, чистота туалету повинна зайняти одне з перших місць, з яким слід приділяти увагу. Економія в даному випадку не доречна, так як може обернутися проти вас.
Пам'ятайте, чистий офіс - щасливий офіс! Це доведено часом, ставленням і відгуками відвідувачів.