Аспекти розміщення реклами на транспорті
З точки зору будь-якого рекламіста, транспорт є ідеальним майданчиком для розміщення маркетингової інформації:
Висока мобільність. За день транспортні засоби пересуваються по складним траєкторіями, охоплюючи центр і далекі околиці, проходячи по самим жвавим проспектам і тихим закутках;
Динамічна інформація сприймається втричі краще статичної, тобто брендовані фури, автобуси і трамваї залишають далеко позаду традиційні білборди, тихо стоять на одному місці. Яскраве рекламне зображення серед транспортного потоку мимоволі привертає увагу, змушуючи розглянути, що саме намальовано на бортах. Така реклама приємно оживляє життя вулиці, вносить в повсякденну суєту нотки радості і різноманітності;
Демократичність і простота. Інформацію можуть побачити десятки тисяч людей - водії, пасажири, пішоходи, пересічні з транспортним засобом на вулицях мегаполісу;
Знаючи маршрути, рекламодавець може зробити оптимальний замовлення на розміщення реклами на транспорті, задіявши тільки ті вулиці, охоплення яких є найбільш перспективним;
Зовнішні поверхні транспорту можуть бути дизайнерськи переосмислені настільки, що фура, тролейбус або автобус перетворяться в пересувний шедевр рекламного мистецтва, де навіть колеса, вікна, гармошки тамбурів і штанги токос'емник задіяні в сюжеті.
салони
Крім бортів у громадського транспорту є ще і салони, через які за день проходять сотні тисяч пасажирів. Для цієї величезної аудиторії на внутрішніх поверхнях можуть бути розміщені наклейки, плакати, стікери, розтяжки, рядок, що біжить, реклама на моніторах і підголівниках.
Розміщення реклами в салонах громадського транспорту http://sonatagroup.com.ua/ має наступні переваги:
Велика тривалість поїздки. Пасажири в середньому знаходяться всередині транспортного засобу протягом 15-17 хвилин, і за цей час встигають ознайомитися з усіма запропонованими матеріалами;
Особливою ефективністю володіє розміщення на підголівниках. Листівки в спеціальних кишенях, одягнутих на спинку пасажирського крісла, знаходяться прямо перед очима сидячого пасажира.
Чи законно все це?
Широке поширення реклами на транспорті зажадало розробки законодавчих норм, що регламентують цей тип діяльності. Так, щоб реклама на бортах транспорту була законною, рекламодавець зобов'язаний узгодити процедуру з власником авто, а також з представниками компетентних органів, якщо задіюються зовнішні поверхні громадського транспорту.
Додаткові елементи не повинні заважати водієві керувати транспортним засобом. Крім того, категорично заборонена імітація відомих елементів, властивих автомобілям спеціальних служб. Не можна використовувати светоотражающую плівку і доповнювати картинку звуками або світловими ефектами.