Альпарі і Евросеть відкривають нові можливості
Нещодавно компанія " Євросєть" , яка є найбільшою в Росії роздрібною мережею , що здійснює торгівлю на ринку портативної і мобільної техніки , а також надає послуги у сфері фінансових сервісів і стільникового зв'язку , оголосила про прийом платежів без обчислення комісії на відкриті рахунки клієнтів " Альпарі" . Для найбільшого в Росії брокера Форекс Альпарі це , безсумнівно означає якісне поліпшення сервісу, що надається всім без винятку клієнтам . Адже саме для тих з трейдерів , які до цього часу не використовували послуги інтернет- банкінгу та відомих електронних платіжних систем , відкрилася абсолютно нова , безвідсоткова і досить зручна можливість для введення грошових коштів.
Тепер кожен клієнт "Альпарі" може вносити грошові кошти на свій персональний торговий рахунок безпосередньо в будь-якому з салонів " Евросети" . Це можливо зробити як за допомогою платіжного терміналу , так і особисто звернувшись до продавця. До того ж , як стало відомо авторитетним експертам постійного розділу "Новини брокерів" інформаційно -аналітичного журналу "Біржовий лідер" , протягом усього поточного місяця ніякі комісійні платежі взиматься не будуть. А сам обсяг разового платежу обмежується сумою від десяти рублів до п'ятнадцяти тисяч.
При використанні платіжного терміналу , достатньо буде зайти в розділ під назвою " Інші послуги" і в переліку вибрати компанію "Альпарі" . Далі , у вікні необхідно ввести логін свого рахунку в MetaTrader або ж номер Особистого кабінету , а також внести затребувану суму саме в приймальний пристрій встановленого терміналу . Крім цього, можна звернутися безпосередньо в касу " Евросети" , отримавши від консультантів відповідні підтверджуючі проведений платіж документи . Касиру потрібно тільки повідомити логін власного рахунку.
" Евросеть " - це російська компанія -рітейлер , яка володіє великою однойменною мережею салонів сучасної стільникового зв'язку . " Евросеть " спільно з одним з її головним засновників Є. Чичваркіним стали дуже популярними в країні , в першу чергу , завдяки запам'ятовується рекламним кампаніям , злегка епатажному іміджу . Чималу роль також зіграв конфлікт з представниками правоохоронних органів , який став головною причиною еміграції пана Чичваркіна . У 2006 році дана компанія зайняла 37 відсотків усього ринку стільникових телефонів у Росії , її штаб -квартира працює в Москві. У березні 2011 року в несподівано компанії почався ребрендинг : символом мережі було вирішено зробити жовтого тер'єра.