ua en ru

5 фундаментальних помилок при замовленні веб-сайту

Хто б міг подумати, але для ведення бізнесу в мережі Інтернет потрібно колосальне терпіння і величезні зусилля! Недостатньо просто взяти і замовити сайт. Сам по собі він не принесе реального прибутку. Тисячі клієнтів щодня звертаються до розробників веб-проектів, але не уявляють собі всіх складнощів управління онлайн-бізнесом.

Ця стаття заснована на реальному досвіді веб-студії www.idg.net.ua. У ній представлені п'ять фундаментальних помилок, з якими доводиться стикатися клієнтам при замовленні готового проекту. А адже вони тільки бажають скоріше обзавестися таким інструментом продажів, як веб-сайт, не більше того.

Помилка № 1

«Бізнес будується тільки після розробки сайту!»

Найперша помилка початківців інтернет-підприємців. Веб-сторінка - це лише інструмент досягнення головної мети, але не сам бізнес. Наприклад, створення служби таксі - це не купівля автомобіля. Ось і виходить, що веб-сайт є лише одним із способів просування бізнесу в інтернеті.

Перш ніж замовити інтернет-сторінку, переконайтеся, що у вас є все необхідне для роботи поза мережею. Це може бути грамотно розписаний бізнес-план або чітке уявлення про управління бізнес процесами.
Сайт розробляється під готовий бізнес, а не навпаки!

Помилка № 2

«Прибуток компанії гарантовано почне рости після створення сайту»

Наприклад, придбавши комп'ютер, можна гарантовано стати мільйонером? Адже кожен мільйонер має власний PC.

Веб-сайт - це поєднання програмного коду, фотографій і картинок, унікального контенту, не більше того. Успіх проекту залежить від декількох факторів, а саме:

умінь управляти цим веб-ресурсом;
зацікавленості потенційних клієнтів;
унікального пропозиції;
переваг над конкурентами у вашій гілці товарів / послуг.
Сайт є тільки презентацією вашого бізнесу в мережі!

Помилка № 3

«У мого розробника прекрасне портфоліо, навіщо мені платити більше?»

Багато замовників вибирають майбутнього розробника тільки на підставі швидкого перегляду розроблених виконавцем проектів. Ще гірше, коли замовнику дали подивитися портфоліо тільки в картинках! Це найпоширеніша помилка в 90% випадків.

Остаточний вибір виконавця повинен відбуватися на основі двох факторів. Перший - як буде виглядати майбутній проект, а другий - наскільки зручно управляти контентом на сторінці. Перший для відвідувачів, другий - для вас. Ресурс може бути хоч тричі комфортним у використанні для клієнта, при цьому бути частково некерованим або, що ще гірше, абсолютно не зручним для свого власника.

Розробка веб-сайту - це більше, ніж просто створення картинки на екрані відвідувачів. Як власникові управляти картинкою, вітриною? Для цього й існують різні інструменти, що дозволяють управляти інтернет-сторінкою, але вони завжди приховані від простих відвідувачів.

У міру наповнення різноманітним контентом, сайт розростається. Інформації стає більше, її складніше структурувати, що згодом призводить до повного хаосу на стороні власника. А рядові користувачі нічого не помічають. Якщо сайт погано управляється, знижується його конкурентоспроможність. Це можуть підтвердити фахівці в сфері маркетингу та пошукової оптимізації.

Веб-ресурс - це завжди один із способів самореклами, просування бренду, товарів і послуг. Забувати дане правило не можна. Чим швидше інформація з'являється на сторінках ресурсу, тим вище актуальність таких даних, а значить, сайт приносить більше користі потенційному клієнту.

Помилка № 4

«Головне запустити сайт, а наповнення контентом можна відкласти!»

Залучити трафік (відвідувачів) на веб-сайт завжди чогось варта. Це можуть бути фінансові витрати або тимчасові. Інших варіантів немає! І ось потенційний клієнт, він поки тільки відвідувач, заходить на веб-сторінку в надії отримати релевантну його запитом інформацію. Але стикається з тим, що контент практично не відрізняється від інших джерел, а в гіршому випадку, взагалі відсутній. Користувач не стане з'ясовувати наскільки даний ресурс привабливий або зручний, він просто закриє вкладку і піде далі.

Найважливішими завданнями інтернет ресурсу є передача потенційним клієнтам повної інформації про компанії, її товарах і послугах. Все повинно відображатися коректно, зручно для читання, візуально красиво і логічно зрозуміло. Сайт, який містить вкрадений з інших джерел контент, непотрібну і некорисно інформацію, не зможе брати участь в «битві» за позиції в безкоштовній пошуковій видачі. Такий ресурс навряд чи сподобається користувачам і не буде додано до закладки їх браузерів. Це стосується і зовсім порожнього (без контенту) веб-ресурсу. Вийде, що витрачені на рекламу і просування гроші підуть в нікуди.

Перед тим як подавати заявку / запит на розробку веб-проекту, потрібно конкретно визначитися з темами майбутніх корисних і унікальних статей. Тоді вони будуть цікаві потенційним клієнтам на новоствореного ресурсі. Контент, з точки зору продажів - це фундамент сайту!

Помилка № 5