1С: Управління страховою компанією
Управління страховою компанією завдання не з легких. Специфіка даного виду діяльності така, що навіть сама маленьке страхове підприємство володіє непомірно великим обсягом інформації, необхідної для здійснення якісних страхових послуг.
Чим більше компанія, тим більше внутрішніх процесів в ній відбувається. Зі збільшенням кількості клієнтів, зростає і обсяг даних, які потребують обробці. Не рідкісні випадки, коли чиясь дрібна помилка згодом обертається для компанії колосальними фінансовими втратами.
Яке призначення страхового продукту?
Жоден, нехай навіть найпрекрасніший керівник не здатний повністю контролювати діяльність компанії. Людський фактор буде сприяти тому, що пара-трійка звітів, частина важливих даних або кілька аркушів договору обов'язково загубляться.
Технічними експертами компанії «Форт B2B» було прийнято рішення про створення такого програмного продукту, який би зміг стати гарною підмогою для бухгалтерії страхової компанії, безпосередньо страховикам і керівнику страхового підприємства.
Еврика! Рішення знайдено
1С: Управління страховою компанією - це прикладне рішення, технічно розроблене на платформі «1С: Підприємство», що дозволяє програмному продукту крім власних функціональних можливостей ще й стати володарем ще й характеристик, притаманних «1С: Підприємству».
Впроваджуючи в страхову компанію систему 1С, керівник набуває можливість побачити, як дійсно йдуть справи компанії, де є слабкі сторони організації роботи співробітників.
Так, автоматизація всіх відбуваються всередині компанії робочих процесів дозволяє:
Легко структурувати великі обсяги інформації, роблячи процес пошуку відбуваються в даний момент операцій і страхових угод простим і ефективним.
Підвищити трудову продуктивність кожного окремого співробітника страхової компанії.
Автоматизувати розрахункові операції з посередниками, постачальниками і клієнтами.
Дозволяє вести номерний облік і списування облікових бланків суворої звітності.
Збільшити прибутковість компанії.
Можливості продукту і його основні переваги
Програмний продукт 1с управління страховою компанією допомагає вирішити ряд найважливіших завдань по страхуванню. Основними серед них є:
Формування звітів по виплатах і кількістю продажів страхових послуг
Створення, як стандартних форм звітної документації, так і спеціалізованих звітів для державних фінансових структур та податкової інспекції.
При необхідності проведення всередині компанії аналітико-статистичного зрізу, програмний продукт здатний створити звіт, керуючись лише конкретно заданими параметрами.
Управлінський, страховий, податковий і кадровий обліки ведуться в одній загальній інформаційній базі.
Завдяки модульності, властивою програмному продукту, впровадження 1С в страхову компанію і автоматизація діловодства може бути: повним (що охоплюють всю страхову компанію) або частковим (випадки, коли автоматизації піддається діяльність лише окремих ділянок страхової компанії).