Потрапив у центр скандалу фільм "Інтерв'ю" став найуспішнішим з фільмів компанії Sony за кількістю зборів на онлайн-показах, передає "Газета.RU".
У Sony повідомляють, що за перші чотири дні релізу фільм заробив понад 15 млн дол. на 2 млн переглядів у мережі.
За два вихідних дні фільм зібрав 2,8 млн дол.
Всього "Інтерв'ю" показали в 330 американських кінотеатрах, що склало 10% від раніше запланованого релізу.
Комедія Сета Рогена і Евана Голдберга про замах на Кім Чен Ина потрапила в епіцентр скандалу після того, як невідомі здійснили кібератаку на системи Sony і погрожують терактами при виході картини в широкий прокат. В результаті компанія була змушена істотно скоротити число кінотеатрів, де показується фільм, а також зробити його доступним в інтернеті
За матеріалами "Газета.RU"