Випробування холодом: стало відомо, скільки запасу ходу втрачають електрокари в 20-градусний мороз
У Китаї визначили, скільки запасу ходу втрачає електромобіль на морозі. У тесті брали участь 40 машин.
Про це повідомляє РБК-Україна Авто з посиланням на MyDrivers.
Далеко не секрет, що при мінусових температурах у акумуляторів знижується віддача. Але на яку величину? В ході масштабних випробувань було протестовано 40 електромобілів при температурі -20 градусів за Цельсієм.
Умови проведення випробувань були наступними: всі електромобілі з вечора повністю зарядили, а вранці вони вирушили за маршрутом, який пролягав як по міських вулицях, так і по автомагістралях. Температура обігріву салону була на рівні на 24 градусів, режим обраний "економічний", а система рекуперації гальмівної енергії виставлена на максимум.
У тесті брало участь 40 машин, але більшість з них не відомі в Європі, тому зупинимося на знайомих моделях.
В середньому електрокари втратили близько 50 відсотків запасу ходу. Але тут потрібно врахувати, що в Китаї досі прийнятий застарілий цикл NEDC, який дещо завищує оцінку.
Кросовер Tesla Model Y на 20-градусному морозі зберіг понад 47% відсотків енергії: від 594 кілометрів ходу залишилися тільки 279,6 кілометра. Далі з відомих нам моделей розташувалися наступні:
- Geely Geometry c (50,2%, 276,2 кілометра з 550)
- Audi e-tron (58,6%, 272,3 кілометра з 465)
- Polestar 2 (48,2%, 246,6% з 512)
- Porsche Taycan (54,6%, 226,2 кілометра з 414)
- Tesla Model 3 (42,8%, 200,2 кілометра з 468)
- Volkswagen ID.3 (38,91%, 167,3 кілометра з 430)
Переможцем випробувань по протяжності пробігу став китайський електромобіль Weilai EC6, що зберіг 54,8 відсотка заряду - він зміг проїхати 336,9 км при паспортній величині в 615 кілометрів. У процентному ж співвідношенні, кращий результат показав бюджетник Wuling Hongguang Mini EV-60,7% збереженого запасу ходу.
Нагадаємо, що компанія Tesla запустила в продаж електрокари зі старими батареями. Ємність у цих акумуляторів на 12% нижче номінального значення.